Eibach Pro-Tronic VW SHARAN 7N AM65-85-022-01-22
AM65-85-022-01-22
2 320,70 zł
Brutto
System dezaktywacji fabrycznej elektronicznej regulacji twardości zawieszenia.
100% bezpieczne płatności
EIBACH PRO-TRONIC
System dezaktywacji fabrycznej elektronicznej regulacji twardości zawieszenia.
prosty montaż - wystarczy odłączyć z oryginalnej kostki i podłączyć Pro-Tronic
nie wymaga dodatkowego kodowania ani ustawień
eliminuje komunikat błędu na wyświetlaczu
Coraz więcej nowczesnych samochodów posiada fabryczną, elektroniczną regulację charakterystyki pracy zawieszenia. Użytkownik ma w takim przypadku możliwość wyboru jednej z opcji sztywności amortyzatorów. Nie każdemu jednak podoba się praca seryjnych systemów lub po prostu chce zmienić zawieszenie na inne np. gwintowane bez elektronicznej regulacji.
W takim przypadku idealnym rozwiązaniem jest Eibach Pro-Tronic - układ 4 modułów, które wpięte zamiast oryginalnych kostek, powodują dezaktywację systemu oraz brak niepokojących komunikatów na desce rozdzielczej. System jest niezwykle prosty w montaż i nie wymaga dodatkowych działań ze strony użytkownika, można to zrobić ze własnym zakresie. Szczególnie przydatny jest w momencie zmiany zawieszenia na zwykłe (bez elektronicznej regulacji) lub podczas wymiany na zawieszenie gwintowane bez systemu elektronicznego.
Zastosowanie:
VOLKSWAGEN EOS (1F7, 1F8) Wszystkie silniki 03.06 -
VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1) Wszystkie silniki 10.08 -
VOLKSWAGEN GOLF VI VARIANT (AJ5) Wszystkie silniki 07.09 -
VOLKSWAGEN GOLF VI CABRIOLET / CONVERTIBLE (517) Wszystkie silniki 03.11 -
VOLKSWAGEN PASSAT (3C2) Wszystkie silniki 03.05 -
VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT (3C5) Wszystkie silniki 08.05 -
VOLKSWAGEN PASSAT CC (357) Wszystkie silniki 05.08 -
VOLKSWAGEN SCIROCCO (137, 138) Wszystkie silniki 05.08 -
VOLKSWAGEN SHARAN (7N) Wszystkie silniki 05.10 -
System dezaktywacji fabrycznej elektronicznej regulacji twardości zawieszenia.
prosty montaż - wystarczy odłączyć z oryginalnej kostki i podłączyć Pro-Tronic
nie wymaga dodatkowego kodowania ani ustawień
eliminuje komunikat błędu na wyświetlaczu
Coraz więcej nowczesnych samochodów posiada fabryczną, elektroniczną regulację charakterystyki pracy zawieszenia. Użytkownik ma w takim przypadku możliwość wyboru jednej z opcji sztywności amortyzatorów. Nie każdemu jednak podoba się praca seryjnych systemów lub po prostu chce zmienić zawieszenie na inne np. gwintowane bez elektronicznej regulacji.
W takim przypadku idealnym rozwiązaniem jest Eibach Pro-Tronic - układ 4 modułów, które wpięte zamiast oryginalnych kostek, powodują dezaktywację systemu oraz brak niepokojących komunikatów na desce rozdzielczej. System jest niezwykle prosty w montaż i nie wymaga dodatkowych działań ze strony użytkownika, można to zrobić ze własnym zakresie. Szczególnie przydatny jest w momencie zmiany zawieszenia na zwykłe (bez elektronicznej regulacji) lub podczas wymiany na zawieszenie gwintowane bez systemu elektronicznego.
Zastosowanie:
VOLKSWAGEN EOS (1F7, 1F8) Wszystkie silniki 03.06 -
VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1) Wszystkie silniki 10.08 -
VOLKSWAGEN GOLF VI VARIANT (AJ5) Wszystkie silniki 07.09 -
VOLKSWAGEN GOLF VI CABRIOLET / CONVERTIBLE (517) Wszystkie silniki 03.11 -
VOLKSWAGEN PASSAT (3C2) Wszystkie silniki 03.05 -
VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT (3C5) Wszystkie silniki 08.05 -
VOLKSWAGEN PASSAT CC (357) Wszystkie silniki 05.08 -
VOLKSWAGEN SCIROCCO (137, 138) Wszystkie silniki 05.08 -
VOLKSWAGEN SHARAN (7N) Wszystkie silniki 05.10 -