RacingLine Front Brake Kit, 345mm Disc and 4-Pot Calipers Mk7 Golf  MQB-Plaform VWR65G701

RacingLine Zestaw hamulcowy, 345mm z 4 tłoczkowym zaciskiem Mk7 Golf MQB VWR652000-RED

RacingLine
VWR652000-RED
12 172,19 zł
Brutto Zapytaj o termin realizacji!

MOC HAMOWANIA

MONOBLOKOWE ULEPSZENIE HAMULCÓW

Katalog
Ilość
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
PRECYZYJNIE ZAPROJEKTOWANA DLA DOSKONAŁEJ WYDAJNOŚCI.
345x28mm jednoczęściowa tarcza z kierunkowymi, zakrzywionymi łopatkami chłodzącymi Potrójny hakowy rowek dla lepszego ugryzienia i prześwitu gruzu plus redukcja zniekształceń/wibracji Materiał tarczy Cast Carbon wytrzymuje naprężenia w wysokich temperaturach bez nadmiernej ekspansji materiału Kompozytowe klocki ceramiczne o temperaturze pracy 50C-700C i współczynniku tarcia 0.48 Plecione przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej dla pewnej reakcji pedału.

Zaprojektowane i opracowane przez RacingLine Performance, najlepiej znane z dostarczania programu Volkswagen Racing w motorsporcie od 1997 roku, z którego narodziła się coraz bardziej popularna oferta części do sportów motorowych i osiągów, z wszystkimi częściami wyścigowymi mocno zaprojektowanymi, opracowanymi i przetestowanymi, traktuj swoją dumę i radość z najlepszych części RacingLine Performance.

DLACZEGO UPGRADE?
Cała moc na świecie jest prawie bezużyteczna, jeśli hamulce nie są w stanie jej sprostać. Nasze hamulce RacingLine Monoblock Performance Brake Upgrade są ultra wytrzymałym, szybkim rozwiązaniem stworzonym wyłącznie dla samochodów VWG. Opracowaliśmy te hamulce na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia w sportach motorowych i jak można się spodziewać, zapewniają one wyjątkową siłę hamowania. A wszystko to w przystępnej cenie.

Nasza lekka jednoczęściowa konstrukcja Monoblock jest zwykle zarezerwowana dla najwyższej klasy zestawów do sportów motorowych, jest znacznie sztywniejsza i lżejsza niż oryginalne zaciski.

Zestaw jest prawie o połowę lżejszy od oryginalnego, co daje znaczną oszczędność masy nieresorowanej. Zacisk, klocki i wspornik ważą 4,4 kg (9,7lb) vs 8,6 kg (18,9lb) dla fabrycznego zestawu Golf R.

Większa, 345-milimetrowa tarcza o potrójnych rowkach zapewnia większą pojemność cieplną, zmniejszając tym samym efekt "fade".

Inteligentne cechy konstrukcyjne takie jak nasz system adaptacji piasty 'Tru-Loc' oraz wbudowane wskaźniki zużycia klocków hamulcowych są częścią typowej dla RacingLine dbałości o szczegóły.

Nasz szeroko zakrojony program rozwoju rozmiarów tłoczków daje piękne, progresywne wyczucie pedału - a to dlatego, że (w przeciwieństwie do wielu) tworzymy hamulce tylko dla samochodów VWG.

SYSTEM ADAPTERÓW PIAST "TRU-LOC
Dopasowanie pod felgami jest często wyzwaniem przy modernizacji hamulców. Nie z zestawami hamulcowymi RacingLine.

Nasz unikalny system adapterów piast 'Tru-Loc' pozwala na mechaniczne zablokowanie adapterów piast 5, 7 lub 10mm w centralnym dzwonie. Oznacza to, że nie ma potrzeby dodawania luźnych przekładek (i jest zatwierdzony na rynkach, gdzie przekładki są nielegalne).

Zmieniasz felgi? Zamiana kół letnich na zimowe? Nie ma problemu, wybierz odpowiednią szerokość adaptera Tru-Loc i jedź dalej.

DROGA HAMOWANIA
W modernizacji hamulców nie chodzi tak naprawdę o różnicę w zatrzymaniu podczas jednego postoju.

Nie, głównym powodem stosowania większych hamulców jest zwiększenie pojemności cieplnej przy wielokrotnym ostrym hamowaniu. To naprawdę ma znaczenie dla wielokrotnego zatrzymywania, kiedy, powiedzmy, biegniesz ciężko w dół przełęczy górskiej bez ochłodzenia, lub pracujesz samochód ciężko na torze.

Pokazały to nasze testy. Po zaledwie pięciu ostrych zatrzymaniach z 60mph (100kmh), różnica w drodze hamowania pomiędzy fabrycznymi hamulcami Golfa 7.5R i hamulcami RacingLine Performance staje się naprawdę zauważalna. Fabryczne hamulce szybko się zacierają, pedał jest coraz bliżej podłogi i całe "ugryzienie" zniknęło. Zwiększając prędkość lub wykonując więcej ciężkich zatrzymań, fabryczne hamulce zaczynają naprawdę przekraczać swoje granice.

Tymczasem hamulce RacingLine zachowują się tak samo na piątym przystanku jak na pierwszym. Pedał jest twardy, uderzenie jest nadal obecne, a odczucie pod stopami jest nadal tak samo uspokajające jak zawsze. I gotowe na więcej.


Zastosowanie:

VW Golf 7 2012+ 5G

VW Golf 7 GTI 2013+ 5G

VW Golf 7 R 2013+ 5G

VW Golf 7 GTI ClubSport 2016+ 5G

VW Passat & Arteon 2.0 TSI B8 2015+ 3G

Audi A3 2012+ 8V

Audi S3 2013+ 8V

Audi TT III 2014+ 8S

Audi TT 2.0 TSI III 2014+ 8S

Audi TTS III 2015+ 8S

SEAT Leon III 2012+ 5F

SEAT Leon Cupra III 2014+ 5F

Skoda Octavia III 2013+ 5E

Skoda Octavia vRS III 2014+ 5E

Skoda Superb 1.8 / 2.0 TSI 2015+ B8 3V


CO JEST W ZESTAWIE?


> para zacisków hamulcowych Monoblock

> Para wsporników montażowych zacisków

> Zestaw montażowy na wszystkie śruby

> Zestaw przewodów hamulcowych z oplotem stalowym

> Zestaw klocków hamulcowych Sport

> para tarcz hamulcowych z potrójnym rowkiem
VWR652000-RED

Zobacz także

Zarejestruj się

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password