ZWROTY

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo. Towary zakupione na fakturę VAT nie podlegają zwrotom (z wyłączeniem działalności jednoosobowych).

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.

 Formularz zwrotu

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

PartsHunters, ul. Chylicka 38, 05-510 Konstancin-Jeziorna
Tel. kontaktowy: +48 784 100 210

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.

Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­-mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

PartsHunters, ul. Chylicka 38, 05-510 Konstancin-Jeziorna
Tel.kontaktowy: +48 784 100 210

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Na towary udzielana jest 2 letnia rękojmia oraz 1 rok gwarancji producenta (z wyłączeniem produktów gdzie w opisie produktu podany jest dłuższy termin).

 Formularz reklamacyjny

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy e­-mailem.

Zarejestruj się

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password