Eibach Pro-Street-S VW JETTA III 1K2 PSS65-85-014-04-22
PSS65-85-014-04-22
5 899,07 zł
Brutto
Komplet sportowego zawieszenia gwintowanego, daje możliwość ustawienia obniżenia auta w zakresie 20 do 70mm zgodnie z własnymi preferencjami.
100% bezpieczne płatności
Zawieszenia gwintowane Eibach Pro-Street-S
Pro-Street-S to najlepsze rozwiązanie dla osób szukających sportowych osiągów bez znaczącej utraty komfortu. Zawieszenie można ustawić zgodnie z własnymi preferencjami dzięki możliwości regulacji wysokości.
Lata doświadczeń firmy Eibach zaczerpnięte z najlepszych i najbardziej wymagających serii wyścigowych odzwierciedla w zawieszeniach gwintowanych PRO STREET S.
Regulacja obniżenia auta w zakresie 20 do 70mm (w zależności od modelu auta)
Wykonane ze stali nierdzewnej
Usztywnienie podczas normalnej jazdy i odpowiednio sztywne w zakresie granicznym
Sprężyn typu ERS
Materiały użyte do produkcji idealnie sprawdzją się w trudnych warunkach drogowych
Amortyzatory powstają w technologii stalii nierdzewnej co nie tylko gwarantuje sportowe osiągi, ale również najwyższą jakość wykoanania. Talerzyki wykonane z kompozytów poliamidu chronią regulację wysokości przez wpływem korozji.
Zastosowanie:
AUDI A3 (8P1) 1.2 TSI, 1.4 TFSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 1.8 T, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 05.03 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
AUDI A3 SPORTBACK (8PA) 1.2 TSI, 1.4 TFSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 09.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
AUDI TT ROADSTER (8J9) 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI quattro, 2.0 TDI quattro, 3.2 V6 quattro 03.07 -
nacisk na przednią oś: 1040kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-50 mm
obniżenie tył: 20-50 mm
AUDI TT ROADSTER (8J9) 2.0 TFSI quattro, 2.0 TTS quattro 03.07 -
nacisk na przednią oś: 1040kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 10-35 mm
obniżenie tył: 5-30 mm
AUDI TT ROADSTER (8J9) 2.5 TFSI quattro 03.07 -
nacisk na przednią oś: 1040kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 0-25 mm
obniżenie tył: 0-20 mm
SEAT ALTEA (5P1) 1.2 TSI, 1.4 16V, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TFSI 03.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-45 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 1.2 TSI, 1.4 16V, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 Multifuel, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 03.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-45 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
SEAT TOLEDO III (5P2) 1.4 16V, 1.4 TSI, 1.6, 2.0 FSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 04.04 - 05.09
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 25-55 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
SKODA OCTAVIA (1Z3) 1.2 TSI, 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 1.8 TFSI, 2.0 FSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI 06.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
SKODA OCTAVIA (1Z3) 2.0 RS, 2.0 TDI RS 06.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-50 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (1Z5) 1.2 TSI, 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 Multifuel, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 06.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (1Z5) 2.0 RS, 2.0 TDI RS 06.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-50 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
VOLKSWAGEN GOLF PLUS (5M1, 521) 1.2, 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 MultiFuel, 1.6 TDI, 1.8, 1.9 SDI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI 01.05 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
VOLKSWAGEN GOLF V (1K1) 1.4, 1.4 FSI, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.8, 1.9 SDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.5 FSI 10.03 - 02.09
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
VOLKSWAGEN GOLF V (1K1) 2.0 FSI 4Motion, 1.9 TDI 4Motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4Motion, 2.0 TDI 16V 4Motion 10.03 - 02.09
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 30-55 mm
VOLKSWAGEN GOLF V (1K1) 2.0 GTI 10.03 - 02.09
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-45 mm
obniżenie tył: 10-35 mm
VOLKSWAGEN GOLF V VARIANT (1K5) 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 2.0, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 06.07 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
VOLKSWAGEN JETTA III (1K2) 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 MultiFuel, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.5 FSI 08.05 - 10.10
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
Pro-Street-S to najlepsze rozwiązanie dla osób szukających sportowych osiągów bez znaczącej utraty komfortu. Zawieszenie można ustawić zgodnie z własnymi preferencjami dzięki możliwości regulacji wysokości.
Lata doświadczeń firmy Eibach zaczerpnięte z najlepszych i najbardziej wymagających serii wyścigowych odzwierciedla w zawieszeniach gwintowanych PRO STREET S.
Regulacja obniżenia auta w zakresie 20 do 70mm (w zależności od modelu auta)
Wykonane ze stali nierdzewnej
Usztywnienie podczas normalnej jazdy i odpowiednio sztywne w zakresie granicznym
Sprężyn typu ERS
Materiały użyte do produkcji idealnie sprawdzją się w trudnych warunkach drogowych
Amortyzatory powstają w technologii stalii nierdzewnej co nie tylko gwarantuje sportowe osiągi, ale również najwyższą jakość wykoanania. Talerzyki wykonane z kompozytów poliamidu chronią regulację wysokości przez wpływem korozji.
Zastosowanie:
AUDI A3 (8P1) 1.2 TSI, 1.4 TFSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 1.8 T, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 05.03 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
AUDI A3 SPORTBACK (8PA) 1.2 TSI, 1.4 TFSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 09.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
AUDI TT ROADSTER (8J9) 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI quattro, 2.0 TDI quattro, 3.2 V6 quattro 03.07 -
nacisk na przednią oś: 1040kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-50 mm
obniżenie tył: 20-50 mm
AUDI TT ROADSTER (8J9) 2.0 TFSI quattro, 2.0 TTS quattro 03.07 -
nacisk na przednią oś: 1040kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 10-35 mm
obniżenie tył: 5-30 mm
AUDI TT ROADSTER (8J9) 2.5 TFSI quattro 03.07 -
nacisk na przednią oś: 1040kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 0-25 mm
obniżenie tył: 0-20 mm
SEAT ALTEA (5P1) 1.2 TSI, 1.4 16V, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TFSI 03.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-45 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 1.2 TSI, 1.4 16V, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 Multifuel, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 03.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-45 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
SEAT TOLEDO III (5P2) 1.4 16V, 1.4 TSI, 1.6, 2.0 FSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 04.04 - 05.09
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 25-55 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
SKODA OCTAVIA (1Z3) 1.2 TSI, 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 1.8 TFSI, 2.0 FSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI 06.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
SKODA OCTAVIA (1Z3) 2.0 RS, 2.0 TDI RS 06.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-50 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (1Z5) 1.2 TSI, 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 Multifuel, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 06.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (1Z5) 2.0 RS, 2.0 TDI RS 06.04 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-50 mm
obniżenie tył: 30-60 mm
VOLKSWAGEN GOLF PLUS (5M1, 521) 1.2, 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 MultiFuel, 1.6 TDI, 1.8, 1.9 SDI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI 01.05 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
VOLKSWAGEN GOLF V (1K1) 1.4, 1.4 FSI, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.8, 1.9 SDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.5 FSI 10.03 - 02.09
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
VOLKSWAGEN GOLF V (1K1) 2.0 FSI 4Motion, 1.9 TDI 4Motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4Motion, 2.0 TDI 16V 4Motion 10.03 - 02.09
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 30-55 mm
VOLKSWAGEN GOLF V (1K1) 2.0 GTI 10.03 - 02.09
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20-45 mm
obniżenie tył: 10-35 mm
VOLKSWAGEN GOLF V VARIANT (1K5) 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 2.0, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V 06.07 -
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm
VOLKSWAGEN JETTA III (1K2) 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 MultiFuel, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.5 FSI 08.05 - 10.10
nacisk na przednią oś: 1105kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 35-65 mm
obniżenie tył: 35-65 mm