Eibach Pro-Tronic BMW 7 F01, F02, F03, F04 AM65-20-022-01-22
AM65-20-022-01-22
2 285,98 zł brutto
1 858,52 zł netto
1 858,52 zł netto
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
System dezaktywacji fabrycznej elektronicznej regulacji twardości zawieszenia.
100% bezpieczne płatności
EIBACH PRO-TRONIC
System dezaktywacji fabrycznej elektronicznej regulacji twardości zawieszenia.
prosty montaż - wystarczy odłączyć z oryginalnej kostki i podłączyć Pro-Tronic
nie wymaga dodatkowego kodowania ani ustawień
eliminuje komunikat błędu na wyświetlaczu
Coraz więcej nowczesnych samochodów posiada fabryczną, elektroniczną regulację charakterystyki pracy zawieszenia. Użytkownik ma w takim przypadku możliwość wyboru jednej z opcji sztywności amortyzatorów. Nie każdemu jednak podoba się praca seryjnych systemów lub po prostu chce zmienić zawieszenie na inne np. gwintowane bez elektronicznej regulacji.
W takim przypadku idealnym rozwiązaniem jest Eibach Pro-Tronic - układ 4 modułów, które wpięte zamiast oryginalnych kostek, powodują dezaktywację systemu oraz brak niepokojących komunikatów na desce rozdzielczej. System jest niezwykle prosty w montaż i nie wymaga dodatkowych działań ze strony użytkownika, można to zrobić ze własnym zakresie. Szczególnie przydatny jest w momencie zmiany zawieszenia na zwykłe (bez elektronicznej regulacji) lub podczas wymiany na zawieszenie gwintowane bez systemu elektronicznego.
Zastosowanie:
BMW 5 (F10, F18) Wszystkie silniki 03.10 -
BMW 5 TOURING (F11) Wszystkie silniki 09.10 -
BMW 6 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F12) Wszystkie silniki 03.11 -
BMW 6 COUPE (F13) Wszystkie silniki 11.10 -
BMW 6 GRAN COUPE (F06) Wszystkie silniki 09.11 -
BMW 7 (F01, F02, F03, F04) Wszystkie silniki 06.08 -
System dezaktywacji fabrycznej elektronicznej regulacji twardości zawieszenia.
prosty montaż - wystarczy odłączyć z oryginalnej kostki i podłączyć Pro-Tronic
nie wymaga dodatkowego kodowania ani ustawień
eliminuje komunikat błędu na wyświetlaczu
Coraz więcej nowczesnych samochodów posiada fabryczną, elektroniczną regulację charakterystyki pracy zawieszenia. Użytkownik ma w takim przypadku możliwość wyboru jednej z opcji sztywności amortyzatorów. Nie każdemu jednak podoba się praca seryjnych systemów lub po prostu chce zmienić zawieszenie na inne np. gwintowane bez elektronicznej regulacji.
W takim przypadku idealnym rozwiązaniem jest Eibach Pro-Tronic - układ 4 modułów, które wpięte zamiast oryginalnych kostek, powodują dezaktywację systemu oraz brak niepokojących komunikatów na desce rozdzielczej. System jest niezwykle prosty w montaż i nie wymaga dodatkowych działań ze strony użytkownika, można to zrobić ze własnym zakresie. Szczególnie przydatny jest w momencie zmiany zawieszenia na zwykłe (bez elektronicznej regulacji) lub podczas wymiany na zawieszenie gwintowane bez systemu elektronicznego.
Zastosowanie:
BMW 5 (F10, F18) Wszystkie silniki 03.10 -
BMW 5 TOURING (F11) Wszystkie silniki 09.10 -
BMW 6 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F12) Wszystkie silniki 03.11 -
BMW 6 COUPE (F13) Wszystkie silniki 11.10 -
BMW 6 GRAN COUPE (F06) Wszystkie silniki 09.11 -
BMW 7 (F01, F02, F03, F04) Wszystkie silniki 06.08 -