Eibach Pro-Kit RENAULT DUSTER E10-26-003-02-22
E10-26-003-02-22
878,01 zł brutto
713,83 zł netto
713,83 zł netto
Brutto
Zestaw sportowych sprężyn PROKIT obniżających do 40mm w zależności od modelu.
100% bezpieczne płatności
Sportowe Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit
Sprawdzony rozwiązanie dającą precyzję prowadzenia i sportowy wygląd przy zachowaniem komfortu, idealnie nadają się do samochodów seryjnych używanych na co dzień.
- poprawa przyczepności i prowadzenia samochodu
- obniżenie auta do 40mm (w zależności od zestawu)
- progresywna konstrukcja sprężyn
- optymalna charakterystyka jazdy
- element stosowany przez Eibach w kompletnym zawieszeniu B12 Pro-Kit
Zestawy projektowane są przez najlepszych ekspertów i inżynierów celem osiągnięcia najlepszych osiągów samochodu. Obniżenie punktu ciężkości auta zmniejsza pochylenia karoserii przy przyspieszaniu, pokonywaniu zakrętów czy też hamowaniu. Zmniejsza również zbędny odstęp pomiędzy kołem, a nadkolem co skutkuje bardziej sportowych wyglądem auta.
Zastosowanie:
DACIA DUSTER 1.2 TCe 125 4x4, 1.5 dCi 4x4, 1.6 16V 4x4, 1.6 SCe 115 4x4 04.10 -
nacisk na przednią oś: 980kg
nacisk na tylną oś: 1025kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
DACIA DUSTER KASTEN 1.2 TCe 125 4x4, 1.5 dCi 4x4, 1.6 16V 4x4, 1.6 SCe 115 4x4 04.11 -
nacisk na przednią oś: 980kg
nacisk na tylną oś: 1025kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
RENAULT DUSTER 1.5 dCi 4x4 06.11 -
nacisk na przednią oś: 980kg
nacisk na tylną oś: 1025kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
Sprawdzony rozwiązanie dającą precyzję prowadzenia i sportowy wygląd przy zachowaniem komfortu, idealnie nadają się do samochodów seryjnych używanych na co dzień.
- poprawa przyczepności i prowadzenia samochodu
- obniżenie auta do 40mm (w zależności od zestawu)
- progresywna konstrukcja sprężyn
- optymalna charakterystyka jazdy
- element stosowany przez Eibach w kompletnym zawieszeniu B12 Pro-Kit
Zestawy projektowane są przez najlepszych ekspertów i inżynierów celem osiągnięcia najlepszych osiągów samochodu. Obniżenie punktu ciężkości auta zmniejsza pochylenia karoserii przy przyspieszaniu, pokonywaniu zakrętów czy też hamowaniu. Zmniejsza również zbędny odstęp pomiędzy kołem, a nadkolem co skutkuje bardziej sportowych wyglądem auta.
Zastosowanie:
DACIA DUSTER 1.2 TCe 125 4x4, 1.5 dCi 4x4, 1.6 16V 4x4, 1.6 SCe 115 4x4 04.10 -
nacisk na przednią oś: 980kg
nacisk na tylną oś: 1025kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
DACIA DUSTER KASTEN 1.2 TCe 125 4x4, 1.5 dCi 4x4, 1.6 16V 4x4, 1.6 SCe 115 4x4 04.11 -
nacisk na przednią oś: 980kg
nacisk na tylną oś: 1025kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
RENAULT DUSTER 1.5 dCi 4x4 06.11 -
nacisk na przednią oś: 980kg
nacisk na tylną oś: 1025kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm