Eibach Pro-Kit FORD FOCUS SEDAN DFW E3588-140
E3588-140
786,06 zł brutto
639,07 zł netto
639,07 zł netto
Brutto
Zestaw sportowych sprężyn PROKIT obniżających do 40mm w zależności od modelu.
100% bezpieczne płatności
Sportowe Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit
Sprawdzony rozwiązanie dającą precyzję prowadzenia i sportowy wygląd przy zachowaniem komfortu, idealnie nadają się do samochodów seryjnych używanych na co dzień.
- poprawa przyczepności i prowadzenia samochodu
- obniżenie auta do 40mm (w zależności od zestawu)
- progresywna konstrukcja sprężyn
- optymalna charakterystyka jazdy
- element stosowany przez Eibach w kompletnym zawieszeniu B12 Pro-Kit
Zestawy projektowane są przez najlepszych ekspertów i inżynierów celem osiągnięcia najlepszych osiągów samochodu. Obniżenie punktu ciężkości auta zmniejsza pochylenia karoserii przy przyspieszaniu, pokonywaniu zakrętów czy też hamowaniu. Zmniejsza również zbędny odstęp pomiędzy kołem, a nadkolem co skutkuje bardziej sportowych wyglądem auta.
Zastosowanie:
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 16V, 2.0 16V 10.98 - 11.04
nacisk na przednią oś: 915kg
nacisk na tylną oś: 905kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
FORD FOCUS (DAW, DBW) ST 170 03.02 - 11.04
nacisk na przednią oś: 915kg
nacisk na tylną oś: 905kg
obniżenie przód: 20-25 mm
obniżenie tył: 20 mm
FORD FOCUS SALOON (DFW) 1.8 16V, 2.0 16V 02.99 - 03.05
nacisk na przednią oś: 915kg
nacisk na tylną oś: 905kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
Sprawdzony rozwiązanie dającą precyzję prowadzenia i sportowy wygląd przy zachowaniem komfortu, idealnie nadają się do samochodów seryjnych używanych na co dzień.
- poprawa przyczepności i prowadzenia samochodu
- obniżenie auta do 40mm (w zależności od zestawu)
- progresywna konstrukcja sprężyn
- optymalna charakterystyka jazdy
- element stosowany przez Eibach w kompletnym zawieszeniu B12 Pro-Kit
Zestawy projektowane są przez najlepszych ekspertów i inżynierów celem osiągnięcia najlepszych osiągów samochodu. Obniżenie punktu ciężkości auta zmniejsza pochylenia karoserii przy przyspieszaniu, pokonywaniu zakrętów czy też hamowaniu. Zmniejsza również zbędny odstęp pomiędzy kołem, a nadkolem co skutkuje bardziej sportowych wyglądem auta.
Zastosowanie:
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 16V, 2.0 16V 10.98 - 11.04
nacisk na przednią oś: 915kg
nacisk na tylną oś: 905kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
FORD FOCUS (DAW, DBW) ST 170 03.02 - 11.04
nacisk na przednią oś: 915kg
nacisk na tylną oś: 905kg
obniżenie przód: 20-25 mm
obniżenie tył: 20 mm
FORD FOCUS SALOON (DFW) 1.8 16V, 2.0 16V 02.99 - 03.05
nacisk na przednią oś: 915kg
nacisk na tylną oś: 905kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm