Eibach Pro-Kit VW GOLF SPORTSVAN AM1 E10-79-010-02-22
E10-79-010-02-22
773,10 zł
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
Zestaw sportowych sprężyn PROKIT obniżających do 40mm w zależności od modelu.
100% bezpieczne płatności
Sportowe Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit
Sprawdzony rozwiązanie dającą precyzję prowadzenia i sportowy wygląd przy zachowaniem komfortu, idealnie nadają się do samochodów seryjnych używanych na co dzień.
- poprawa przyczepności i prowadzenia samochodu
- obniżenie auta do 40mm (w zależności od zestawu)
- progresywna konstrukcja sprężyn
- optymalna charakterystyka jazdy
- element stosowany przez Eibach w kompletnym zawieszeniu B12 Pro-Kit
Zestawy projektowane są przez najlepszych ekspertów i inżynierów celem osiągnięcia najlepszych osiągów samochodu. Obniżenie punktu ciężkości auta zmniejsza pochylenia karoserii przy przyspieszaniu, pokonywaniu zakrętów czy też hamowaniu. Zmniejsza również zbędny odstęp pomiędzy kołem, a nadkolem co skutkuje bardziej sportowych wyglądem auta.
Zastosowanie:
SEAT LEON ST (5F8) 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI 10.13 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 35 mm
obniżenie tył: 30 mm
SEAT LEON ST (5F8) 2.0 Cupra 10.13 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 15 mm
obniżenie tył: 10 mm
SKODA OCTAVIA (5E3) 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 1.8 TSI 4x4, 1.6 TDI 4x4, 2.0 TDI 4x4 11.12 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 30-40 mm
obniżenie tył: 30 mm
SKODA OCTAVIA (5E3) 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS 11.12 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20 mm
obniżenie tył: 10 mm
SKODA OCTAVIA (5E3) 2.0 TDI RS 4x4 09.14 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 20 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (5E5) 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 1.8 TSI 4x4, 1.6 TDI 4x4, 2.0 TDI 4x4 11.12 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 30-40 mm
obniżenie tył: 30 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (5E5) 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS 11.12 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20 mm
obniżenie tył: 10 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (5E5) 2.0 TDI RS 4x4 09.14 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 20 mm
VOLKSWAGEN GOLF VII VARIANT (BA5) 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI 04.13 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
VOLKSWAGEN GOLF VII VARIANT (BA5) 2.0 GTD 01.15 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 15 mm
obniżenie tył: 15 mm
VOLKSWAGEN GOLF SPORTSVAN (AM1) 1.4 TSI, 1.4 TSI Multi-Fuel, 1.6, 1.6 TDI, 2.0 TDI 02.14 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 30-40 mm
obniżenie tył: 30 mm
Sprawdzony rozwiązanie dającą precyzję prowadzenia i sportowy wygląd przy zachowaniem komfortu, idealnie nadają się do samochodów seryjnych używanych na co dzień.
- poprawa przyczepności i prowadzenia samochodu
- obniżenie auta do 40mm (w zależności od zestawu)
- progresywna konstrukcja sprężyn
- optymalna charakterystyka jazdy
- element stosowany przez Eibach w kompletnym zawieszeniu B12 Pro-Kit
Zestawy projektowane są przez najlepszych ekspertów i inżynierów celem osiągnięcia najlepszych osiągów samochodu. Obniżenie punktu ciężkości auta zmniejsza pochylenia karoserii przy przyspieszaniu, pokonywaniu zakrętów czy też hamowaniu. Zmniejsza również zbędny odstęp pomiędzy kołem, a nadkolem co skutkuje bardziej sportowych wyglądem auta.
Zastosowanie:
SEAT LEON ST (5F8) 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI 10.13 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 35 mm
obniżenie tył: 30 mm
SEAT LEON ST (5F8) 2.0 Cupra 10.13 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 15 mm
obniżenie tył: 10 mm
SKODA OCTAVIA (5E3) 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 1.8 TSI 4x4, 1.6 TDI 4x4, 2.0 TDI 4x4 11.12 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 30-40 mm
obniżenie tył: 30 mm
SKODA OCTAVIA (5E3) 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS 11.12 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20 mm
obniżenie tył: 10 mm
SKODA OCTAVIA (5E3) 2.0 TDI RS 4x4 09.14 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 20 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (5E5) 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 1.8 TSI 4x4, 1.6 TDI 4x4, 2.0 TDI 4x4 11.12 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 30-40 mm
obniżenie tył: 30 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (5E5) 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS 11.12 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 20 mm
obniżenie tył: 10 mm
SKODA OCTAVIA COMBI (5E5) 2.0 TDI RS 4x4 09.14 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1150kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 20 mm
VOLKSWAGEN GOLF VII VARIANT (BA5) 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI 04.13 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 30 mm
obniżenie tył: 30 mm
VOLKSWAGEN GOLF VII VARIANT (BA5) 2.0 GTD 01.15 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 15 mm
obniżenie tył: 15 mm
VOLKSWAGEN GOLF SPORTSVAN (AM1) 1.4 TSI, 1.4 TSI Multi-Fuel, 1.6, 1.6 TDI, 2.0 TDI 02.14 -
nacisk na przednią oś: 1075kg
nacisk na tylną oś: 1075kg
obniżenie przód: 30-40 mm
obniżenie tył: 30 mm
E10-79-010-02-22
Opis
- Występuje w modelach
- LEON ST (5F8)
- Rodzaj
- Pro-Kit
- Rok
- 10.13 -
- Obciążenie osi przód
- 1075 kg
- Obciążenie osi tył
- 1075 kg
- Notes
- A,18,20,170
- Obniżenie przód
- 35 mm
- Obniżenie tył
- 30 mm
- Element zestawu
- F11-15-021-02-VA
- Amortyzator przód lewy
- F11-15-007-15-HA
- Amortyzator przód prawy
- M45-85-014-01-01
Specyficzne kody
- ean13
- 4050278041348