FORGE Turbo Actuator VW Golf Mk6 2.0TSi Engines z IHI Turbo (FMACVAG08)
665,12 zł netto
Zamienny siłownik turbo do pojazdów opartych na podwoziu Golfa MK6 z silnikiem 2.0 TSi, wyposażonych w turbosprężarkę IHI.
Zamienny siłownik turbo do pojazdów opartych na podwoziu MK6 Golf z silnikiem 2.0 TSi wyposażonym w turbosprężarkę IHI. Jednakże, ta jednostka NIE będzie działać na turbinach IHI, które mają siłownik przyspawany do do obudowy turbiny, jak również końcówka drążka jest na stałe przynitowana do ramienia klapy. ramienia klapy. To urządzenie będzie działać tylko na turbinach, które mają siłownik przykręcony do obudowy turbiny i zdejmowane ramię. Turbo/siłownik OEM turbo/siłownik należy najpierw sprawdzić, aby określić, czy to urządzenie będzie działać. będzie działać.
Forge Motorsport była jedną z pierwszych firm na świecie, które świecie, która zaprojektowała i wyprodukowała dwuczęściowy zamiennik aluminiowy siłownik turbo. Pierwotnie dla silników Cosworth, Renault 5 GT turbo i Lancia Integral, wkrótce opracowaliśmy największą i najbardziej zróżnicowaną gamę największą i najbardziej zróżnicowaną gamę zamienników siłowników.
Wybór nacisku sprężyny w zależności od samochodu
Wykonane z aluminium klasy 6026
Specyficzne dla pojazdu
Specyficzne dla turbo
Budowane na zamówienie
Obrabiane i ręcznie polerowane w Wielkiej Brytanii
Większość siłowników działa na zasadzie tłoka lub membrany
Membrany flurosilikonowe wzmocnione nomexem
Laserowo wycinane wsporniki ze stali nierdzewnej (w stosownych przypadkach)
Dostępne zestawy tuningowe i serwisowe
Wyprodukowano w Anglii
Dożywotnia gwarancja*
Do wyboru dwa rodzaje memran:
- tłoczkowa
- membranowa
oraz typ sprężyny (standardowo jest montowana zielona sprężyna):
- Czerwony Ciśnienie otwarcia/uruchomienia szpuli 17 psi/1,1 bara Ciśnienie robocze/pełny skok 20 psi/1,4 bara
- Niebieskie ciśnienie otwarcia/wyłączenia szpuli 14 psi/ 0,95 bara ciśnienie robocze/pełny skok 18 psi/1,2 bara
- Żółty Ciśnienie podnoszenia/otwierania szpuli 9 psi /0,6 bar ciśnienie robocze/pełny skok 15 psi/1 bar
- Fioletowe ciśnienie podnoszenia/otwierania 7 psi/0,5 bara ciśnienie robocze/pełny skok 13 psi/0,9 bara
- Zielony Ciśnienie podnoszenia/otwierania szpuli 5 psi/0,35 bara Ciśnienie robocze/pełny skok 10 psi/0,7 bara
Wybraną wartość należy podać przy zakupie.
Uwaga:
Podane wartości ciśnienia są minimalnymi wartościami ciśnienia regulowanego.
Kiedy zamontujesz siłownik turbo Forge, będziesz w stanie precyzyjnie dostroić i zarządzać specyficznymi wymaganiami dotyczącymi doładowania, co pozwoli na lepszą reakcję i lepszą kontrolę. Ten produkt jest zbudowany ze wstępnie określoną sprężyną siłownika sprężyną odpowiednią dla fabrycznych poziomów doładowania lub nieco powyżej nich. Siłownik siłownik może być zmontowany z mocniejszą sprężyną na żądanie dla tuningowanych pojazdów i tam, gdzie wymagany jest wyższy poziom doładowania. Prosimy o kontakt bezpośrednio w tej sprawie. Został zaprojektowany i zbudowany z myślą o z zamiarem zwiększenia mocy doładowania układu turbodoładowania. My nie możemy zagwarantować kompatybilności ze wszystkimi aplikacjami, ani możliwości zwiększenia mocy doładowania ponad poziom mieszczący się w parametrach ustawiony przez system zarządzania silnikiem danego pojazdu w momencie instalacji, niezależnie od tego, czy jest to system fabryczny, czy nieoryginalny.
Membrana uszczelnione elementy wewnętrzne są domyślnym wyborem dla tego produktu siłownika ale klienci mają teraz możliwość wyboru siłownika z uszczelnionym tłokiem. Unikalna dla Forge Motorsport, ta innowacja oferuje taką samą wydajność jak typu membranowego i niskie koszty utrzymania ze względu na twardy charakter wewnętrznych zaworów uszczelnionych tłokiem.
Forge Motorsport ani żaden z jego autoryzowanych dystrybutorów nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki wynikające z instalacji i strojenia tego produktu w pojeździe, którego system zarządzania silnikiem, zarówno fabryczny, jak i nieoryginalny, nie jest w stanie zapewnić pożądanego poziomu regulacji. Chociaż Forge Motorsport z przyjemnością dostarczy siłownik zdolny do utrzymywania doładowania powyżej poziomu fabrycznego, w żaden sposób nie jesteśmy w stanie wiedzieć ani sugerować, że silnik pojazdu lub powiązane systemy są w stanie wytrzymać lub przetrwać naprężenia związane z takim podwyższonym ciśnieniem doładowania.
W opakowaniu:
1 x siłownik FMACVAG08
1 x naklejka Forge
Ten siłownik jest standardowo wyposażony w zieloną sprężynę. Jeśli potrzebujesz zestawu tuningowego sprężyny FMPACTUN widocznego w powiązanych produktach poniżej, musisz wybrać opcję membrany typu 2, 049.