FORGE Turbo Actuator for VW Golf Mk6 2.0 Litre TSi Engines with IHI Turbo

FORGE Turbo Actuator VW Golf Mk6 2.0TSi Engines z IHI Turbo (FMACVAG08)

Forge
FMACVAG08
818,10 zł brutto
665,12 zł netto
Brutto Zapytaj o termin realizacji!

Zamienny siłownik turbo do pojazdów opartych na podwoziu Golfa MK6 z silnikiem 2.0 TSi, wyposażonych w turbosprężarkę IHI.

Ilość
Realizacja 7 - 21 dni
100% bezpieczne płatności

Zamienny siłownik turbo do pojazdów opartych na podwoziu MK6 Golf z silnikiem 2.0 TSi wyposażonym w turbosprężarkę IHI. Jednakże, ta jednostka NIE będzie działać na turbinach IHI, które mają siłownik przyspawany do do obudowy turbiny, jak również końcówka drążka jest na stałe przynitowana do ramienia klapy. ramienia klapy. To urządzenie będzie działać tylko na turbinach, które mają siłownik przykręcony do obudowy turbiny i zdejmowane ramię. Turbo/siłownik OEM turbo/siłownik należy najpierw sprawdzić, aby określić, czy to urządzenie będzie działać. będzie działać.

Forge Motorsport była jedną z pierwszych firm na świecie, które świecie, która zaprojektowała i wyprodukowała dwuczęściowy zamiennik aluminiowy siłownik turbo. Pierwotnie dla silników Cosworth, Renault 5 GT turbo i Lancia Integral, wkrótce opracowaliśmy największą i najbardziej zróżnicowaną gamę największą i najbardziej zróżnicowaną gamę zamienników siłowników.

    Wybór nacisku sprężyny w zależności od samochodu
    Wykonane z aluminium klasy 6026
    Specyficzne dla pojazdu
    Specyficzne dla turbo
    Budowane na zamówienie
    Obrabiane i ręcznie polerowane w Wielkiej Brytanii
    Większość siłowników działa na zasadzie tłoka lub membrany
    Membrany flurosilikonowe wzmocnione nomexem
    Laserowo wycinane wsporniki ze stali nierdzewnej (w stosownych przypadkach)
    Dostępne zestawy tuningowe i serwisowe
    Wyprodukowano w Anglii
    Dożywotnia gwarancja*

Do wyboru dwa rodzaje memran:
- tłoczkowa
- membranowa

oraz typ sprężyny (standardowo jest montowana zielona sprężyna):
- Czerwony Ciśnienie otwarcia/uruchomienia szpuli 17 psi/1,1 bara Ciśnienie robocze/pełny skok 20 psi/1,4 bara
- Niebieskie ciśnienie otwarcia/wyłączenia szpuli 14 psi/ 0,95 bara ciśnienie robocze/pełny skok 18 psi/1,2 bara
- Żółty Ciśnienie podnoszenia/otwierania szpuli 9 psi /0,6 bar ciśnienie robocze/pełny skok 15 psi/1 bar
- Fioletowe ciśnienie podnoszenia/otwierania 7 psi/0,5 bara ciśnienie robocze/pełny skok 13 psi/0,9 bara
- Zielony Ciśnienie podnoszenia/otwierania szpuli 5 psi/0,35 bara Ciśnienie robocze/pełny skok 10 psi/0,7 bara

Wybraną wartość należy podać przy zakupie.

Uwaga:

Podane wartości ciśnienia są minimalnymi wartościami ciśnienia regulowanego.

Kiedy zamontujesz siłownik turbo Forge, będziesz w stanie precyzyjnie dostroić i zarządzać specyficznymi wymaganiami dotyczącymi doładowania, co pozwoli na lepszą reakcję i lepszą kontrolę. Ten produkt jest zbudowany ze wstępnie określoną sprężyną siłownika sprężyną odpowiednią dla fabrycznych poziomów doładowania lub nieco powyżej nich. Siłownik siłownik może być zmontowany z mocniejszą sprężyną na żądanie dla tuningowanych pojazdów i tam, gdzie wymagany jest wyższy poziom doładowania. Prosimy o kontakt bezpośrednio w tej sprawie. Został zaprojektowany i zbudowany z myślą o z zamiarem zwiększenia mocy doładowania układu turbodoładowania. My nie możemy zagwarantować kompatybilności ze wszystkimi aplikacjami, ani możliwości zwiększenia mocy doładowania ponad poziom mieszczący się w parametrach ustawiony przez system zarządzania silnikiem danego pojazdu w momencie instalacji, niezależnie od tego, czy jest to system fabryczny, czy nieoryginalny.

Membrana uszczelnione elementy wewnętrzne są domyślnym wyborem dla tego produktu siłownika ale klienci mają teraz możliwość wyboru siłownika z uszczelnionym tłokiem. Unikalna dla Forge Motorsport, ta innowacja oferuje taką samą wydajność jak typu membranowego i niskie koszty utrzymania ze względu na twardy charakter wewnętrznych zaworów uszczelnionych tłokiem.

Forge Motorsport ani żaden z jego autoryzowanych dystrybutorów nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki wynikające z instalacji i strojenia tego produktu w pojeździe, którego system zarządzania silnikiem, zarówno fabryczny, jak i nieoryginalny, nie jest w stanie zapewnić pożądanego poziomu regulacji. Chociaż Forge Motorsport z przyjemnością dostarczy siłownik zdolny do utrzymywania doładowania powyżej poziomu fabrycznego, w żaden sposób nie jesteśmy w stanie wiedzieć ani sugerować, że silnik pojazdu lub powiązane systemy są w stanie wytrzymać lub przetrwać naprężenia związane z takim podwyższonym ciśnieniem doładowania.

W opakowaniu:
1 x siłownik FMACVAG08
1 x naklejka Forge

Ten siłownik jest standardowo wyposażony w zieloną sprężynę. Jeśli potrzebujesz zestawu tuningowego sprężyny FMPACTUN widocznego w powiązanych produktach poniżej, musisz wybrać opcję membrany typu 2, 049.

FMACVAG08

Zarejestruj się

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password