EBC Brakes DP32047C - Zestaw klocków hamulcowych seria REDSTUFF
DP32047C
484,10 zł
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
OPIS
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Brakes oraz innych producentów klocków hamulcowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o nawet 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
DANE TECHNICZNE
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Brakes oraz innych producentów klocków hamulcowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o nawet 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary Klocka A: 106 x 56 x 18mm
- Wymiary Klocka B: 106 x 62 x 18mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Marka | Model | Silnik | Rocznik | Oś |
---|---|---|---|---|
BMW | 5 Series (F10) (518) | 2.0 TD | 2013-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (520) | 2.0 TD | 2010-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (520) | 2.0 Turbo | 2012-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (523) | 3.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (525) | 2.0 TD | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (525) | 3.0 TD | 2010-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (528) | 2.0 Turbo | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (528) | 3.0 | 2010-2011 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (530) | 3.0 TD | 2010-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (530) | 3.0 | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F10) (535) | 3.0 Turbo | 2010-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive F10) (520) | 2.0 TD | 2013-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive F10) (525) | 2.0 TD | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive F10) (528) | 2.0 Turbo | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive F10) (530) | 3.0 TD | 2010-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (518) | 2.0 TD | 2013-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (520) | 2.0 TD | 2010-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (520) | 2.0 Turbo | 2012-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (523) | 3.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (525) | 2.0 TD | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (525) | 3.0 TD | 2010-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (528) | 2.0 Turbo | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (528) | 3.0 | 2010-2011 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (530) | 3.0 TD | 2010-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (F11) (530) | 3.0 | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive F11) (520) | 2.0 TD | 2013-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive F11) (525) | 2.0 TD | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive F11) (528) | 2.0 Turbo | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive F11) (530) | 3.0 TD | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | 5 Series (G30) (520) | 2.0 TD (190KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 5 Series (G30) (525) | 2.0 TD (231KM) | 2017-2019 | Oś tył |
BMW | 5 Series (G30) (530) | 2.0 Turbo (252KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 5 Series (G30) (530) | 3.0 TD (265KM) | 2017-2020 | Oś tył |
BMW | 5 Series (G30) (530) | 3.0 TD and Electric (286KM) | 2020- | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive G30) (520) | 2.0 TD (190KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive G30) (530) | 2.0 Turbo (252KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive G30) (530) | 3.0 TD (265KM) | 2017-2020 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive G30) (530) | 3.0 TD and Electric (286KM) | 2020- | Oś tył |
BMW | 5 Series (G31) (520) | 2.0 TD (190KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 5 Series (G31) (525) | 2.0 TD (231KM) | 2017-2019 | Oś tył |
BMW | 5 Series (G31) (530) | 2.0 Turbo (252KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 5 Series (G31) (530) | 3.0 TD (265KM) | 2017-2020 | Oś tył |
BMW | 5 Series (G31) (530) | 3.0 TD and Electric (286KM) | 2020- | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive G31) (520) | 2.0 TD (190KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive G31) (530) | 2.0 Turbo (252KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive G31) (530) | 3.0 TD (265KM) | 2017-2020 | Oś tył |
BMW | 5 Series (xDrive G31) (530) | 3.0 TD and Electric (286KM) | 2020- | Oś tył |
BMW | 6 Series (GT G32) (620) | 2.0 TD (190KM) | 2018- | Oś tył |
BMW | 6 Series (GT G32) (630) | 2.0 Turbo (255KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 6 Series (GT G32) (630) | 3.0 TD (261KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 6 Series (xDrive GT G32) (620) | 2.0 TD (190KM) | 2018- | Oś tył |
BMW | 6 Series (xDrive GT G32) (630) | 3.0 TD (261KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 6 Series (xDrive GT G32) (640) | 3.0 Turbo (335KM) | 2017- | Oś tył |
BMW | 7 Series (G11) (725) | 2.0 TD (231KM) | 2015- | Oś tył |
BMW | 7 Series (G11) (730) | 2.0 Turbo (258KM) | 2015- | Oś tył |
BMW | 7 Series (G11) (730) | 3.0 TD (265KM) | 2015- | Oś tył |
BMW | 7 Series (G12) (730) | 2.0 Turbo (258KM) | 2015- | Oś tył |
BMW | 7 Series (G12) (730) | 3.0 TD (265KM) | 2015- | Oś tył |
BMW | Z4 (E89) | 3.0 Twin Turbo (35) (306KM) | 2009-2010 | Oś tył |
BMW | Z4 (E89) | 3.0 Twin Turbo (35) (306KM) | 2010-2016 | Oś tył |
BMW | Z4 (E89) | 3.0 Twin Turbo (35) (340KM) | 2010-2016 | Oś tył |
BMW | X3 (F25) | 2.0 Turbo | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | X3 (F25) | 3.0 | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | X3 (F25) | 3.0 Twin Turbo | 2011-2017 | Oś tył |
BMW | X4 | 2.0 Turbo (28) | 2014-2018 | Oś tył |
BMW | X4 | 3.0 Turbo (35) | 2014-2018 | Oś tył |
BMW | X4 | 3.0 Turbo (M40) | 2016-2018 | Oś tył |
BMW | Z4 (E89) | 3.0 Twin Turbo iS | 2011-2016 | Oś tył |
BMW | 528 (F10) | 2.0 Turbo | 2011-2016 | Oś tył |
BMW | 528 (F10) | 2.0 Turbo | 2012-2013 (Performance) | Oś tył |
BMW | 528 (F10) | 2.0 Turbo | 2014-2016 (Performance) | Oś tył |
BMW | 528 (F10) | 3.0 | 2010-2011 | Oś tył |
BMW | 528 xDrive (F10) | 2.0 Turbo | 2011-2016 | Oś tył |
BMW | 528 xDrive (F10) | 3.0 | 2010-2011 | Oś tył |
BMW | 530 (G30) | 2.0 Turbo | 2017- | Oś tył |
BMW | 530e (G30) | 2.0 Turbo + Electric | 2017- | Oś tył |
BMW | 535D | 3.0 TD | 2013-2016 | Oś tył |
BMW | 535D xDrive | 3.0 TD | 2013-2016 | Oś tył |
BMW | 535i (F10) | 3.0 Turbo | 2010-2016 | Oś tył |
BMW | 535i (F10) | 3.0 Turbo | 2012-2016 | Oś tył |
BMW | 535 xDrive (F10) | 3.0 Turbo | 2011-2016 | Oś tył |
BMW | ActiveHybrid 5 | 3.0 Turbo | 2012-2018 | Oś tył |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.