EBC Brakes DP32069C - Zestaw klocków hamulcowych seria REDSTUFF
DP32069C
521,00 zł brutto
423,58 zł netto
423,58 zł netto
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
OPIS
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Brakes oraz innych producentów klocków hamulcowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o nawet 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
DANE TECHNICZNE
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Brakes oraz innych producentów klocków hamulcowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o nawet 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary Klocka A: 123 x 49.7 x 17.3mm
- Wymiary Klocka B: 123 x 48.1 x 17.3mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Marka | Model | Silnik | Rocznik | Oś |
---|---|---|---|---|
BMW | 1 Series (E81) (130) | 3.0 | 2010-2011 | Oś tył |
BMW | 1 Series (E82 Coupe) (125) | 3.0 | 2010-2011 | Oś tył |
BMW | 1 Series (E87) (130) | 3.0 | 2010-2011 | Oś tył |
BMW | 1 Series (E88 Convertible) (125) | 3.0 | 2010-2011 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E90) (318) | 2.0 TD | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E90) (318) | 2.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E90) (320) | 2.0 TD | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E90) (320) | 2.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E90) (325) | 2.5 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E90) (325) | 3.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E90) (320) | 2.0 TD | 2008-2010 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E90) (320) | 2.0 TD | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E90) (325) | 3.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E90) (325) | 3.0 | 2008-2010 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E91) (318) | 2.0 TD | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E91) (318) | 2.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E91) (320) | 2.0 TD | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E91) (320) | 2.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E91) (325) | 2.5 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E91) (320) | 2.0 TD | 2008-2010 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E91) (320) | 2.0 TD | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E91) (325) | 3.0 | 2008-2010 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E91) (325) | 3.0 | 2010-2012 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E92) (318) | 2.0 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E92) (320) | 2.0 TD | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E92) (320) | 2.0 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E92) (320) | 2.0 | 2007-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E92) (325) | 2.5 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E92) (325) | 3.0 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E92) (320) | 2.0 TD | 2008-2010 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E92) (320) | 2.0 TD | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E92) (325) | 3.0 | 2008-2010 | Oś tył |
BMW | 3 Series (xDrive E92) (325) | 3.0 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E93) (318) | 2.0 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E93) (320) | 2.0 TD | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E93) (320) | 2.0 | 2008-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E93) (320) | 2.0 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E93) (325) | 2.5 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 3 Series (E93) (325) | 3.0 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | X1 | 2.0 Turbo (28i) | 2013-2015 | Oś tył |
BMW | 128 | 3.0 | 2008-2010 | Oś tył |
BMW | 128 | 3.0 | 2010-2013 | Oś tył |
BMW | 325i (E90) | 2.5 | 2006-2007 | Oś tył |
BMW | 325i (E90) | 3.0 | 2006-2007 | Oś tył |
BMW | 325Xi (E90) | 2.5 | 2006 | Oś tył |
BMW | 325Xi (E91) | 2.5 | 2006 | Oś tył |
BMW | 328 (E90) | 3.0 | 2006-2007 | Oś tył |
BMW | 328 (E90) | 3.0 | 2007-2012 | Oś tył |
BMW | 328 (E91) | 3.0 | 2006-2007 | Oś tył |
BMW | 328 (E91) | 3.0 | 2007-2012 | Oś tył |
BMW | 328 (E92) | 3.0 | 2006-2007 | Oś tył |
BMW | 328 (E92) | 3.0 | 2007-2012 | Oś tył |
BMW | 328 (E93) | 3.0 | 2007-2012 | Oś tył |
BMW | 328Xi (E90) | 3.0 | 2006-2007 | Oś tył |
BMW | 328Xi (E90) | 3.0 | 2007-2008 | Oś tył |
BMW | 328Xi (E91) | 3.0 | 2006-2007 | Oś tył |
BMW | 328Xi (E91) | 3.0 | 2007-2008 | Oś tył |
BMW | 328Xi (E92) | 3.0 | 2006-2007 | Oś tył |
BMW | 328Xi (E92) | 3.0 | 2007-2008 | Oś tył |
BMW | 328 xDrive (E90) | 3.0 | 2009-2012 | Oś tył |
BMW | 328 xDrive (E91) | 3.0 | 2009-2012 | Oś tył |
BMW | 328 xDrive (E92) | 3.0 | 2009-2012 | Oś tył |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.