EBC Brakes DP32075C - Zestaw klocków hamulcowych seria REDSTUFF
DP32075C
543,00 zł brutto
441,46 zł netto
441,46 zł netto
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
OPIS
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Brakes oraz innych producentów klocków hamulcowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o nawet 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
DANE TECHNICZNE
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Brakes oraz innych producentów klocków hamulcowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o nawet 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary Klocka A: 109 x 53 x 17mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Marka | Model | Silnik | Rocznik | Oś |
---|---|---|---|---|
AUDI | A3 (8P) | 2.0 Turbo | 2009-2012 | Oś tył |
AUDI | A3 (8P) | 2.0 TD (140KM) | 2009-2013 | Oś tył |
AUDI | A3 (8P) | 2.0 TD (170KM) | 2006-2009 | Oś tył |
AUDI | A3 (quattro 8P) | 2.0 Turbo | 2009-2012 | Oś tył |
AUDI | A3 (quattro 8P) | 2.0 TD (170KM) | 2009-2013 | Oś tył |
SEAT | Leon (1P) | 2.0 Turbo FR (211KM) | 2009-2013 | Oś tył |
SKODA | Octavia (1Z) | 2.0 Turbo RS (200KM) | 2005-2013 | Oś tył |
SKODA | Octavia (1Z) | 2.0 Turbo vRS (200KM) | 2005-2013 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Beetle (5C) | 2.0 Turbo (200KM) | 2011-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Beetle (5C) | 2.0 Turbo (210KM) | 2013-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Beetle (5C) | 2.0 Turbo (220KM) | 2014-2019 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Eos | 2.0 Turbo | 2009-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf (Mk6) | 2.0 Turbo GTi (210KM) | 2009-2013 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf (Mk6) | 2.0 Turbo GTi (235KM) | 2011-2013 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf (Mk6) | 2.0 TD (110KM) | 2009-2013 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf (Mk6) | 2.0 TD (140KM) | 2009-2013 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf (Mk6) | 2.0 TD (140KM) | 2009-2013 (4Motion) | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf (Mk6) | 2.0 TD (170KM) | 2009-2013 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf Cabriolet (Mk6) | 2.0 Turbo GTi (210KM) | 2012-2016 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf Plus | 2.0 TD | 2009-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta (Mk5) | 2.0 TD (170KM) | 2009-2010 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta (Mk6) | 2.0 TD (110KM) | 2010-2018 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta (Mk6) | 2.0 TD (140KM) | 2010-2018 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta (Mk6) | 2.0 TD (150KM) | 2014-2018 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta (Mk6) | 2.0 TD (170KM) | 2010-2018 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Scirocco | 2.0 TD (140KM) | 2009-2017 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Scirocco | 2.0 TD (170KM) | 2009-2017 | Oś tył |
AUDI | A3 | 2.0 Turbo | 2010-2013 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Beetle | 1.8 Turbo | 2014-2019 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Beetle | 2.0 Turbo | 2012-2019 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Beetle | 2.5 | 2012-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Beetle | 2.0 TD | 2013-2019 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Eos | 2.0 Turbo | 2010-2013 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf Mk6 | 2.5 | 2010-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Golf Mk6 | 2.0 TD | 2010-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | GTi Mk6 | 2.0 Turbo | 2010-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta Mk6 | 1.4 Turbo hybrid | 2013-2018 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta Mk6 | 1.8 Turbo | 2014-2018 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta Mk6 | 2.0 | 2013-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta Mk6 | 2.0 Turbo | 2014-2018 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta Mk6 | 2.5 | 2010-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Jetta Mk6 | 2.0 TD | 2010-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Passat | 1.8 Turbo | 2012-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Passat | 2.5 | 2012-2014 | Oś tył |
VOLKSWAGEN | Passat | 2.0 TD | 2012-2015 | Oś tył |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.