EBC Brakes DP8197/2RPX - Zestaw wyścigowych klocków hamulcowych seria RP-X Racing
DP8197/2RPX
1 055,00 zł brutto
857,72 zł netto
857,72 zł netto
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
OPIS
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyścigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciężkich samochodów wyczynowych jeżdżących ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyścigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają bardzo stabilny współczynnik tarcia 0,55mu i są zdolne do pracy w temperaturach w zakresie od 0°C do 850°C bez obniżenia skuteczności hamowania, co czyni je doskonałymi klockami hamulcowym nawet do najbardziej wymagających zastosowań.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają również wysoki współczynnik tarcia w niskiej temperaturze, nie wymagając rozgrzania, aby osiągnąć maksymalny efekt hamowania, co sprawia, że dobrze nadają się do wyścigów sprinterskich (np. Drag racing) i górskich. RP-X nie mają homologacji R90 do użytku na drogach publicznych w krajach członkowskich UE, jednakże materiał klocków ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, oznacza to, że RP-X mogą być bezpiecznie używane do jazdy w wyścigach oraz innych wydarzeniach samochodowych, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy.
EBC Racing RP-X zostały opracowane z myślą o maksymalnej wydajności na torze, co oznacza, że należy oczekiwać wyższego pylenia i hałasu hamowania. RP-X ma porównywalne zużycie tarcz hamulcowych z wieloma innymi popularnymi klockami hamulcowymi przeznaczonymi do wyścigów.
Zużycie klocków RP-X jest większe niż w przypadku innych klocków hamulcowych np. w porównaniu z klockami EBC Racing RP-1, co powoduje wysoki poziom pylenia, w porównaniu do klocków RP-1, klocki RP-X mają 25-procentowy wzrost współczynnika tarcia w całym zakresie temperatur roboczych przy znacznie mniejszym nacisku na pedał hamulca. Fakt ten sprawia, że RP-X jest agresywniejszym klockiem w początkowej fazie hamowania.
W przypadku samochodów o małej lub średniej masie, bez zamontowanych zestawów hamulcowych EBC Big Brake Kit lub samochodów bez ABS, zalecamy mniej agresywne klocki hamulcowe - EBC Racing RP-1.
DANE TECHNICZNE
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyścigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciężkich samochodów wyczynowych jeżdżących ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyścigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają bardzo stabilny współczynnik tarcia 0,55mu i są zdolne do pracy w temperaturach w zakresie od 0°C do 850°C bez obniżenia skuteczności hamowania, co czyni je doskonałymi klockami hamulcowym nawet do najbardziej wymagających zastosowań.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają również wysoki współczynnik tarcia w niskiej temperaturze, nie wymagając rozgrzania, aby osiągnąć maksymalny efekt hamowania, co sprawia, że dobrze nadają się do wyścigów sprinterskich (np. Drag racing) i górskich. RP-X nie mają homologacji R90 do użytku na drogach publicznych w krajach członkowskich UE, jednakże materiał klocków ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, oznacza to, że RP-X mogą być bezpiecznie używane do jazdy w wyścigach oraz innych wydarzeniach samochodowych, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy.
EBC Racing RP-X zostały opracowane z myślą o maksymalnej wydajności na torze, co oznacza, że należy oczekiwać wyższego pylenia i hałasu hamowania. RP-X ma porównywalne zużycie tarcz hamulcowych z wieloma innymi popularnymi klockami hamulcowymi przeznaczonymi do wyścigów.
Zużycie klocków RP-X jest większe niż w przypadku innych klocków hamulcowych np. w porównaniu z klockami EBC Racing RP-1, co powoduje wysoki poziom pylenia, w porównaniu do klocków RP-1, klocki RP-X mają 25-procentowy wzrost współczynnika tarcia w całym zakresie temperatur roboczych przy znacznie mniejszym nacisku na pedał hamulca. Fakt ten sprawia, że RP-X jest agresywniejszym klockiem w początkowej fazie hamowania.
W przypadku samochodów o małej lub średniej masie, bez zamontowanych zestawów hamulcowych EBC Big Brake Kit lub samochodów bez ABS, zalecamy mniej agresywne klocki hamulcowe - EBC Racing RP-1.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary Klocka A: 76 x 65 x 16mm
- Homologacja ECE R90: ❌
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ✅
- Zastosowanie na oś: Przód
Marka | Model | Silnik | Rocznik | Oś |
---|---|---|---|---|
LOTUS | 340R | 1.8 | 2000-2001 | Oś przód |
LOTUS | 2-Eleven | 1.8 | 2007-2011 | Oś przód |
LOTUS | 2-Eleven | 1.8 Supercharged | 2007-2011 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 1) | 1.8 (120KM) | 96-2001 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 1) | 1.8 (145KM) | 98-2000 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 1) | 1.8 (160KM) | 2000-2001 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 1) | 1.8 (190KM) | 2000-2001 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 2) | 1.8 (120KM) | 2001-2005 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 2) | 1.8 (135KM) | 2001-2011 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 2) | 1.8 (160KM) | 2002-2011 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 2) | 1.8 (190KM) | 2002-2011 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 2) | 1.8 Supercharged (220KM) | 2007-2011 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 3) | 1.6 (135KM) | 2010-2018 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 3) | 1.8 (190KM) | 2010-2021 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 3) | 1.8 Supercharged (220KM) | 2010-2021 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 3) | 1.8 Supercharged (250KM) | 2010-2021 | Oś przód |
LOTUS | Elise (Series 3) | 1.8 Supercharged (260KM) | 2010-2021 | Oś przód |
LOTUS | Europa | 2.0 Turbo (200KM) | 2006-2010 | Oś przód |
LOTUS | Exige (Series 1) | 1.8 (177KM) | 2000-2001 | Oś przód |
LOTUS | Exige (Series 1) | 1.8 (190KM) | 2000-2001 | Oś przód |
LOTUS | Exige (Series 1) | 1.8 (177KM) | 2001-2003 | Oś przód |
LOTUS | Exige (Series 1) | 1.8 (190KM) | 2001-2003 | Oś przód |
LOTUS | Exige (Series 2) | 1.8 (190KM) | 2004-2008 | Oś przód |
LOTUS | Exige (Series 2) | 1.8 Supercharged (220KM) | 2005-2007 | Oś przód |
OPEL | Speedster | 2.0 Turbo | 2003-2005 | Oś przód |
OPEL | Speedster | 2.2 | 2000-2005 | Oś przód |
STRATHCARRON | SC-5A | 1.2 | 2000-2002 | Oś przód |
TESLA | Roadster | Electric | 2008-2012 | Oś przód |
VAUXHALL | VX220 | 2.0 Turbo (200KM) | 2003-2005 | Oś przód |
VAUXHALL | VX220 | 2.2 (147KM) | 2000-2005 | Oś przód |
VAUXHALL | VXR220 | 2.0 Turbo (220KM) | 2004 | Oś przód |
LOTUS | 2-Eleven | 1.8 Supercharged | 2008- | Oś przód |
LOTUS | Elise | 1.6 | 2011 | Oś przód |
LOTUS | Elise | 1.8 | 2004-2011 | Oś przód |
LOTUS | Elise | 1.8 Supercharged | 2008-2011 | Oś przód |
LOTUS | Exige | 1.8 | 2006-2011 | Oś przód |
LOTUS | Exige | 1.8 Supercharged (220) | 2006-2011 | Oś przód |
TESLA | Roadster | Electric | 2008-2012 | Oś przód |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.