EBC Brakes DP81996RPX - Zestaw wyścigowych klocków hamulcowych seria RP-X Racing

EBC Brakes
DP81996RPX
1 468,00 zł brutto
1 193,50 zł netto
Brutto Zapytaj o termin realizacji!
Ilość
Towar na zamówienie 7-21 dni
100% bezpieczne płatności
OPIS

Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyścigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciężkich samochodów wyczynowych jeżdżących ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyścigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają bardzo stabilny współczynnik tarcia 0,55mu i są zdolne do pracy w temperaturach w zakresie od 0°C do 850°C bez obniżenia skuteczności hamowania, co czyni je doskonałymi klockami hamulcowym nawet do najbardziej wymagających zastosowań.

Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają również wysoki współczynnik tarcia w niskiej temperaturze, nie wymagając rozgrzania, aby osiągnąć maksymalny efekt hamowania, co sprawia, że dobrze nadają się do wyścigów sprinterskich (np. Drag racing) i górskich. RP-X nie mają homologacji R90 do użytku na drogach publicznych w krajach członkowskich UE, jednakże materiał klocków ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, oznacza to, że RP-X mogą być bezpiecznie używane do jazdy w wyścigach oraz innych wydarzeniach samochodowych, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy.

EBC Racing RP-X zostały opracowane z myślą o maksymalnej wydajności na torze, co oznacza, że należy oczekiwać wyższego pylenia i hałasu hamowania. RP-X ma porównywalne zużycie tarcz hamulcowych z wieloma innymi popularnymi klockami hamulcowymi przeznaczonymi do wyścigów. 

Zużycie klocków RP-X jest większe niż w przypadku innych klocków hamulcowych np. w porównaniu z klockami EBC Racing RP-1, co powoduje wysoki poziom pylenia, w porównaniu do klocków RP-1, klocki RP-X mają 25-procentowy wzrost współczynnika tarcia w całym zakresie temperatur roboczych przy znacznie mniejszym nacisku na pedał hamulca. Fakt ten sprawia, że RP-X jest agresywniejszym klockiem w początkowej fazie hamowania.

W przypadku samochodów o małej lub średniej masie, bez zamontowanych zestawów hamulcowych EBC Big Brake Kit lub samochodów bez ABS, zalecamy mniej agresywne klocki hamulcowe -  EBC Racing RP-1.



EBC Brakes - Zakres temperatur pracy klocków hamulcowych
EBC Brakes - Zakres temperatur pracy klocków hamulcowych

DANE TECHNICZNE
  • Wymiary Klocka A: 85 x 76 x 15mm
  • Homologacja ECE R90:
  • Przeznaczony na Tor wyścigowy:
  • Zastosowanie na oś: Tył
ZASTOSOWANIE

MarkaModelSilnikRocznik
BMW1 Series (E82 Coupe) (135)3.0 Turbo (302KM)2011-2013Oś tył
BMW1 Series (E82 Coupe) (135)3.0 Twin Turbo (302KM)2007-2010Oś tył
BMW1 Series (E82 Coupe) (135)3.0 Twin Turbo (302KM)2010-2011Oś tył
BMW1 Series (E88 Convertible) (135)3.0 Turbo (302KM)2011-2014Oś tył
BMW1 Series (E88 Convertible) (135)3.0 Turbo (302KM)2011-2014 (M Sport Performance Package)Oś tył
BMW1 Series (E88 Convertible) (135)3.0 Twin Turbo (302KM)2008-2010Oś tył
BMW1 Series (E88 Convertible) (135)3.0 Twin Turbo (302KM)2008-2010 (M Sport Performance Package)Oś tył
BMW1 Series (E88 Convertible) (135)3.0 Twin Turbo (302KM)2010-2011Oś tył
BMW1 Series (E88 Convertible) (135)3.0 Twin Turbo (302KM)2010-2011 (M Sport Performance Package)Oś tył
BMW1353.0 Twin Turbo2008-2010Oś tył
BMW135 (M Sport Performance Package)3.0 Twin Turbo2008-2010Oś tył
BMW1353.0 Turbo2011-2014Oś tył
BMW135 (M Sport Performance Package)3.0 Turbo2011-2014Oś tył

Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.

DP81996RPX

Zarejestruj się

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password