EBC Brakes DP82029RPX - Zestaw wyścigowych klocków hamulcowych seria RP-X Racing
DP82029RPX
1 662,00 zł brutto
1 351,22 zł netto
1 351,22 zł netto
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
OPIS
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyścigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciężkich samochodów wyczynowych jeżdżących ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyścigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają bardzo stabilny współczynnik tarcia 0,55mu i są zdolne do pracy w temperaturach w zakresie od 0°C do 850°C bez obniżenia skuteczności hamowania, co czyni je doskonałymi klockami hamulcowym nawet do najbardziej wymagających zastosowań.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają również wysoki współczynnik tarcia w niskiej temperaturze, nie wymagając rozgrzania, aby osiągnąć maksymalny efekt hamowania, co sprawia, że dobrze nadają się do wyścigów sprinterskich (np. Drag racing) i górskich. RP-X nie mają homologacji R90 do użytku na drogach publicznych w krajach członkowskich UE, jednakże materiał klocków ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, oznacza to, że RP-X mogą być bezpiecznie używane do jazdy w wyścigach oraz innych wydarzeniach samochodowych, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy.
EBC Racing RP-X zostały opracowane z myślą o maksymalnej wydajności na torze, co oznacza, że należy oczekiwać wyższego pylenia i hałasu hamowania. RP-X ma porównywalne zużycie tarcz hamulcowych z wieloma innymi popularnymi klockami hamulcowymi przeznaczonymi do wyścigów.
Zużycie klocków RP-X jest większe niż w przypadku innych klocków hamulcowych np. w porównaniu z klockami EBC Racing RP-1, co powoduje wysoki poziom pylenia, w porównaniu do klocków RP-1, klocki RP-X mają 25-procentowy wzrost współczynnika tarcia w całym zakresie temperatur roboczych przy znacznie mniejszym nacisku na pedał hamulca. Fakt ten sprawia, że RP-X jest agresywniejszym klockiem w początkowej fazie hamowania.
W przypadku samochodów o małej lub średniej masie, bez zamontowanych zestawów hamulcowych EBC Big Brake Kit lub samochodów bez ABS, zalecamy mniej agresywne klocki hamulcowe - EBC Racing RP-1.
DANE TECHNICZNE
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyścigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciężkich samochodów wyczynowych jeżdżących ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyścigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają bardzo stabilny współczynnik tarcia 0,55mu i są zdolne do pracy w temperaturach w zakresie od 0°C do 850°C bez obniżenia skuteczności hamowania, co czyni je doskonałymi klockami hamulcowym nawet do najbardziej wymagających zastosowań.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają również wysoki współczynnik tarcia w niskiej temperaturze, nie wymagając rozgrzania, aby osiągnąć maksymalny efekt hamowania, co sprawia, że dobrze nadają się do wyścigów sprinterskich (np. Drag racing) i górskich. RP-X nie mają homologacji R90 do użytku na drogach publicznych w krajach członkowskich UE, jednakże materiał klocków ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, oznacza to, że RP-X mogą być bezpiecznie używane do jazdy w wyścigach oraz innych wydarzeniach samochodowych, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy.
EBC Racing RP-X zostały opracowane z myślą o maksymalnej wydajności na torze, co oznacza, że należy oczekiwać wyższego pylenia i hałasu hamowania. RP-X ma porównywalne zużycie tarcz hamulcowych z wieloma innymi popularnymi klockami hamulcowymi przeznaczonymi do wyścigów.
Zużycie klocków RP-X jest większe niż w przypadku innych klocków hamulcowych np. w porównaniu z klockami EBC Racing RP-1, co powoduje wysoki poziom pylenia, w porównaniu do klocków RP-1, klocki RP-X mają 25-procentowy wzrost współczynnika tarcia w całym zakresie temperatur roboczych przy znacznie mniejszym nacisku na pedał hamulca. Fakt ten sprawia, że RP-X jest agresywniejszym klockiem w początkowej fazie hamowania.
W przypadku samochodów o małej lub średniej masie, bez zamontowanych zestawów hamulcowych EBC Big Brake Kit lub samochodów bez ABS, zalecamy mniej agresywne klocki hamulcowe - EBC Racing RP-1.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary Klocka A: 121 x 86 x 17mm
- Homologacja ECE R90: ❌
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ✅
- Zastosowanie na oś: Tył
Marka | Model | Silnik | Rocznik | Oś |
---|---|---|---|---|
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera | 2005-2008 (Cast Iron Disc Only - Sport Package) | Oś przód |
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera 4 | 2005-2007 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera 4 Targa (325KM) | 2006-2009 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Boxster (987) | 2.9 | 2009-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Boxster (987) | 3.2 S | 2004-2006 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Boxster (987) | 3.4 S (295KM) | 2006-2008 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Boxster (987) | 3.4 S (310KM) | 2008-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Boxster Spyder | 3.4 (324KM) | 2010-2015 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Cayman (987) | 2.9 | 2009-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Cayman (987) | 3.4 S | 2006-2009 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Cayman (987) | 3.4 S | 2009-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Cayman (987) | 3.4 S Sport | 2008-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | Cayman (987) | 3.4 R (330KM) | 2010-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś przód |
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera | 2008-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera 4 (345KM) | 2008-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera 4 Targa (345KM) | 2008-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera S | 2005-2008 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera S | 2008-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera 4S | 2005-2008 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera 4S Targa (355KM) | 2006-2009 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera 4S | 2008-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera 4S Targa (385KM) | 2008-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera GTS (410KM) | 2010-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera 4 GTS (410KM) | 2010-2012 (Cast Iron Disc Only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera 2 | 2007-2008 (Cast iron rotor only) | Oś przód |
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera 2 Sport | 2005-2009 (Cast iron rotor only) | Oś przód |
PORSCHE | 911 (997) | 3.6 Carrera 4 | 2005-2008 (Cast iron rotor only) | Oś przód |
PORSCHE | Boxster | 2.9 | 2009-2012 (Cast iron rotor only) | Oś przód |
PORSCHE | Boxster S | 3.4 | 2008-2012 (Cast iron rotor only) | Oś przód |
PORSCHE | Boxster Spyder | 3.4 | 2011-2016 | Oś przód |
PORSCHE | Cayman | 2.9 | 2009-2016 (Cast iron rotor only) | Oś przód |
PORSCHE | Cayman | 3.4 S | 2007-2012 (Cast iron rotor only) | Oś przód |
PORSCHE | Cayman (Sport) | 3.4 | 2009-2010 (Cast iron rotor only ) | Oś przód |
PORSCHE | Cayman | 3.4 R | 2011-2016 (Cast iron rotor only) | Oś przód |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera S | 2006-2009 (Cast iron rotor only) | Oś tył |
PORSCHE | 911 (997) | 3.8 Carrera 4S | 2006-2009 (Cast iron rotor only) | Oś tył |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.