EBC Brakes DP82070RPX - Zestaw wyścigowych klocków hamulcowych seria RP-X Racing

EBC Brakes
DP82070RPX
1 586,00 zł brutto
1 289,43 zł netto
Brutto Zapytaj o termin realizacji!
Ilość
Towar na zamówienie 7-21 dni
100% bezpieczne płatności
OPIS

Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyścigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciężkich samochodów wyczynowych jeżdżących ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyścigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają bardzo stabilny współczynnik tarcia 0,55mu i są zdolne do pracy w temperaturach w zakresie od 0°C do 850°C bez obniżenia skuteczności hamowania, co czyni je doskonałymi klockami hamulcowym nawet do najbardziej wymagających zastosowań.

Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają również wysoki współczynnik tarcia w niskiej temperaturze, nie wymagając rozgrzania, aby osiągnąć maksymalny efekt hamowania, co sprawia, że dobrze nadają się do wyścigów sprinterskich (np. Drag racing) i górskich. RP-X nie mają homologacji R90 do użytku na drogach publicznych w krajach członkowskich UE, jednakże materiał klocków ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, oznacza to, że RP-X mogą być bezpiecznie używane do jazdy w wyścigach oraz innych wydarzeniach samochodowych, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy.

EBC Racing RP-X zostały opracowane z myślą o maksymalnej wydajności na torze, co oznacza, że należy oczekiwać wyższego pylenia i hałasu hamowania. RP-X ma porównywalne zużycie tarcz hamulcowych z wieloma innymi popularnymi klockami hamulcowymi przeznaczonymi do wyścigów. 

Zużycie klocków RP-X jest większe niż w przypadku innych klocków hamulcowych np. w porównaniu z klockami EBC Racing RP-1, co powoduje wysoki poziom pylenia, w porównaniu do klocków RP-1, klocki RP-X mają 25-procentowy wzrost współczynnika tarcia w całym zakresie temperatur roboczych przy znacznie mniejszym nacisku na pedał hamulca. Fakt ten sprawia, że RP-X jest agresywniejszym klockiem w początkowej fazie hamowania.

W przypadku samochodów o małej lub średniej masie, bez zamontowanych zestawów hamulcowych EBC Big Brake Kit lub samochodów bez ABS, zalecamy mniej agresywne klocki hamulcowe -  EBC Racing RP-1.



EBC Brakes - Zakres temperatur pracy klocków hamulcowych
EBC Brakes - Zakres temperatur pracy klocków hamulcowych

DANE TECHNICZNE
  • Wymiary Klocka A: 131.8 x 77.2 x 16mm
  • Homologacja ECE R90:
  • Przeznaczony na Tor wyścigowy:
  • Zastosowanie na oś: Tył
ZASTOSOWANIE

MarkaModelSilnikRocznik
ACMK VI6.22009-Oś przód
ACMK VI6.2 Supercharged2009-Oś przód
ASTON MARTINDB95.9 (456KM)2003-2012Oś przód
ASTON MARTINVantage4.3 (385KM)2004-2008Oś przód
ASTON MARTINVantage4.7 (426KM)2008-2012Oś przód
AUDIRS3 (8P)2.5 Turbo (335KM)2011-2013Oś przód
AUDITTRS (quattro 8J)2.5 Turbo (340KM)2009-2014Oś przód
AUDITTRS Plus (quattro 8J)2.5 Turbo (360KM)2012-2014Oś przód
BMW (ALPINA)B10 (E39)4.8 S (375KM)2002-2004Oś przód
CUPRALeon2.0 Turbo (290KM)2020-Oś przód
CUPRALeon2.0 Turbo (300KM)2020-Oś przód
FERRARI6125.7 (540KM)2004-2008Oś przód
RENAULTMegane Coupe (Mk3) (RS)2.0 Turbo (250KM)2009-2016Oś przód
RENAULTMegane Coupe (Mk3) (RS)2.0 Turbo (265KM)2011-2016Oś przód
RENAULTMegane Coupe (Mk3) (RS Trophy)2.0 Turbo (275KM)2014-2016Oś przód
SEATLeon (5F)2.0 Turbo Cupra (280KM)2014-2016Oś przód
SEATLeon (5F)2.0 Turbo Cupra (290KM)2015-2017Oś przód
SEATLeon (5F)2.0 Turbo Cupra (300KM)2017-2020Oś przód
SEATLeon (5F)2.0 Turbo Cupra R (310KM)2018-2020Oś przód
CHEVROLETCamaro (5th Gen)7.0 Z/28 (505KM)2014-2015Oś tył
CHEVROLETCorvette (C6)6.2 Supercharged2008-2013Oś tył
CHEVROLETCorvette (C7) (Z06)6.2 Supercharged (650KM)2015-2019Oś tył
CHEVROLETCorvette (C7) (Z07)6.2 Supercharged (650KM)2015-2019Oś tył
DODGE (USA)Viper8.4 (645KM)2015-Oś tył
FERRARI360 Modena CS3.6 (425KM)2003-2005Oś tył
FERRARIF4304.3 (497KM)2004-2010Oś tył
FERRARIF430 Scuderia4.3 (510KM)2008-2010Oś tył
FERRARIEnzo6.0 (660KM)2002-2004Oś tył
LAMBORGHINIAventador6.5 (700KM)2011-2015Oś tył
NISSANGT-R (R35)3.8 Twin Turbo Spec V (485KM)2009-2011Oś tył
NISSANGT-R (R35)3.8 Twin Turbo (523KM)2011-2012Oś tył
NISSANGT-R (R35)3.8 Twin Turbo (542KM)2012-2016Oś tył
ASTON MARTINDB95.92004-2012Oś przód
ASTON MARTINVantage4.32004-2008Oś przód
ASTON MARTINVantage4.72008-2012Oś przód
AUDITT RS quattro2.5 Turbo2011-2014Oś przód
FERRARI6125.72004-2008Oś przód
VOLKSWAGENTouareg3.62006-2009 (2 pin holes at top of backplate)Oś przód
VOLKSWAGENTouareg3.62010-2017 (2 pin holes at top of backplate)Oś przód
VOLKSWAGENTouareg4.22008-2009 (2 pin holes at top of backplate)Oś przód
VOLKSWAGENTouareg3.0 TD2010-2017 (2 pin holes at top of backplate)Oś przód

Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.

DP82070RPX

Zarejestruj się

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password