EBC Brakes DP82070RPX - Zestaw wyścigowych klocków hamulcowych seria RP-X Racing
DP82070RPX
1 586,00 zł brutto
1 289,43 zł netto
1 289,43 zł netto
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
OPIS
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyścigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciężkich samochodów wyczynowych jeżdżących ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyścigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają bardzo stabilny współczynnik tarcia 0,55mu i są zdolne do pracy w temperaturach w zakresie od 0°C do 850°C bez obniżenia skuteczności hamowania, co czyni je doskonałymi klockami hamulcowym nawet do najbardziej wymagających zastosowań.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają również wysoki współczynnik tarcia w niskiej temperaturze, nie wymagając rozgrzania, aby osiągnąć maksymalny efekt hamowania, co sprawia, że dobrze nadają się do wyścigów sprinterskich (np. Drag racing) i górskich. RP-X nie mają homologacji R90 do użytku na drogach publicznych w krajach członkowskich UE, jednakże materiał klocków ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, oznacza to, że RP-X mogą być bezpiecznie używane do jazdy w wyścigach oraz innych wydarzeniach samochodowych, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy.
EBC Racing RP-X zostały opracowane z myślą o maksymalnej wydajności na torze, co oznacza, że należy oczekiwać wyższego pylenia i hałasu hamowania. RP-X ma porównywalne zużycie tarcz hamulcowych z wieloma innymi popularnymi klockami hamulcowymi przeznaczonymi do wyścigów.
Zużycie klocków RP-X jest większe niż w przypadku innych klocków hamulcowych np. w porównaniu z klockami EBC Racing RP-1, co powoduje wysoki poziom pylenia, w porównaniu do klocków RP-1, klocki RP-X mają 25-procentowy wzrost współczynnika tarcia w całym zakresie temperatur roboczych przy znacznie mniejszym nacisku na pedał hamulca. Fakt ten sprawia, że RP-X jest agresywniejszym klockiem w początkowej fazie hamowania.
W przypadku samochodów o małej lub średniej masie, bez zamontowanych zestawów hamulcowych EBC Big Brake Kit lub samochodów bez ABS, zalecamy mniej agresywne klocki hamulcowe - EBC Racing RP-1.
DANE TECHNICZNE
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X to ultra wydajne klocki hamulcowe na tor wyścigowy, specjalna mieszanka zaprojektowana dla ciężkich samochodów wyczynowych jeżdżących ekstremalnie po torze oraz dedykowanych samochodów wyścigowych. Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają bardzo stabilny współczynnik tarcia 0,55mu i są zdolne do pracy w temperaturach w zakresie od 0°C do 850°C bez obniżenia skuteczności hamowania, co czyni je doskonałymi klockami hamulcowym nawet do najbardziej wymagających zastosowań.
Klocki hamulcowe EBC Racing RP-X mają również wysoki współczynnik tarcia w niskiej temperaturze, nie wymagając rozgrzania, aby osiągnąć maksymalny efekt hamowania, co sprawia, że dobrze nadają się do wyścigów sprinterskich (np. Drag racing) i górskich. RP-X nie mają homologacji R90 do użytku na drogach publicznych w krajach członkowskich UE, jednakże materiał klocków ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, oznacza to, że RP-X mogą być bezpiecznie używane do jazdy w wyścigach oraz innych wydarzeniach samochodowych, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy.
EBC Racing RP-X zostały opracowane z myślą o maksymalnej wydajności na torze, co oznacza, że należy oczekiwać wyższego pylenia i hałasu hamowania. RP-X ma porównywalne zużycie tarcz hamulcowych z wieloma innymi popularnymi klockami hamulcowymi przeznaczonymi do wyścigów.
Zużycie klocków RP-X jest większe niż w przypadku innych klocków hamulcowych np. w porównaniu z klockami EBC Racing RP-1, co powoduje wysoki poziom pylenia, w porównaniu do klocków RP-1, klocki RP-X mają 25-procentowy wzrost współczynnika tarcia w całym zakresie temperatur roboczych przy znacznie mniejszym nacisku na pedał hamulca. Fakt ten sprawia, że RP-X jest agresywniejszym klockiem w początkowej fazie hamowania.
W przypadku samochodów o małej lub średniej masie, bez zamontowanych zestawów hamulcowych EBC Big Brake Kit lub samochodów bez ABS, zalecamy mniej agresywne klocki hamulcowe - EBC Racing RP-1.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary Klocka A: 131.8 x 77.2 x 16mm
- Homologacja ECE R90: ❌
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ✅
- Zastosowanie na oś: Tył
Marka | Model | Silnik | Rocznik | Oś |
---|---|---|---|---|
AC | MK VI | 6.2 | 2009- | Oś przód |
AC | MK VI | 6.2 Supercharged | 2009- | Oś przód |
ASTON MARTIN | DB9 | 5.9 (456KM) | 2003-2012 | Oś przód |
ASTON MARTIN | Vantage | 4.3 (385KM) | 2004-2008 | Oś przód |
ASTON MARTIN | Vantage | 4.7 (426KM) | 2008-2012 | Oś przód |
AUDI | RS3 (8P) | 2.5 Turbo (335KM) | 2011-2013 | Oś przód |
AUDI | TTRS (quattro 8J) | 2.5 Turbo (340KM) | 2009-2014 | Oś przód |
AUDI | TTRS Plus (quattro 8J) | 2.5 Turbo (360KM) | 2012-2014 | Oś przód |
BMW (ALPINA) | B10 (E39) | 4.8 S (375KM) | 2002-2004 | Oś przód |
CUPRA | Leon | 2.0 Turbo (290KM) | 2020- | Oś przód |
CUPRA | Leon | 2.0 Turbo (300KM) | 2020- | Oś przód |
FERRARI | 612 | 5.7 (540KM) | 2004-2008 | Oś przód |
RENAULT | Megane Coupe (Mk3) (RS) | 2.0 Turbo (250KM) | 2009-2016 | Oś przód |
RENAULT | Megane Coupe (Mk3) (RS) | 2.0 Turbo (265KM) | 2011-2016 | Oś przód |
RENAULT | Megane Coupe (Mk3) (RS Trophy) | 2.0 Turbo (275KM) | 2014-2016 | Oś przód |
SEAT | Leon (5F) | 2.0 Turbo Cupra (280KM) | 2014-2016 | Oś przód |
SEAT | Leon (5F) | 2.0 Turbo Cupra (290KM) | 2015-2017 | Oś przód |
SEAT | Leon (5F) | 2.0 Turbo Cupra (300KM) | 2017-2020 | Oś przód |
SEAT | Leon (5F) | 2.0 Turbo Cupra R (310KM) | 2018-2020 | Oś przód |
CHEVROLET | Camaro (5th Gen) | 7.0 Z/28 (505KM) | 2014-2015 | Oś tył |
CHEVROLET | Corvette (C6) | 6.2 Supercharged | 2008-2013 | Oś tył |
CHEVROLET | Corvette (C7) (Z06) | 6.2 Supercharged (650KM) | 2015-2019 | Oś tył |
CHEVROLET | Corvette (C7) (Z07) | 6.2 Supercharged (650KM) | 2015-2019 | Oś tył |
DODGE (USA) | Viper | 8.4 (645KM) | 2015- | Oś tył |
FERRARI | 360 Modena CS | 3.6 (425KM) | 2003-2005 | Oś tył |
FERRARI | F430 | 4.3 (497KM) | 2004-2010 | Oś tył |
FERRARI | F430 Scuderia | 4.3 (510KM) | 2008-2010 | Oś tył |
FERRARI | Enzo | 6.0 (660KM) | 2002-2004 | Oś tył |
LAMBORGHINI | Aventador | 6.5 (700KM) | 2011-2015 | Oś tył |
NISSAN | GT-R (R35) | 3.8 Twin Turbo Spec V (485KM) | 2009-2011 | Oś tył |
NISSAN | GT-R (R35) | 3.8 Twin Turbo (523KM) | 2011-2012 | Oś tył |
NISSAN | GT-R (R35) | 3.8 Twin Turbo (542KM) | 2012-2016 | Oś tył |
ASTON MARTIN | DB9 | 5.9 | 2004-2012 | Oś przód |
ASTON MARTIN | Vantage | 4.3 | 2004-2008 | Oś przód |
ASTON MARTIN | Vantage | 4.7 | 2008-2012 | Oś przód |
AUDI | TT RS quattro | 2.5 Turbo | 2011-2014 | Oś przód |
FERRARI | 612 | 5.7 | 2004-2008 | Oś przód |
VOLKSWAGEN | Touareg | 3.6 | 2006-2009 (2 pin holes at top of backplate) | Oś przód |
VOLKSWAGEN | Touareg | 3.6 | 2010-2017 (2 pin holes at top of backplate) | Oś przód |
VOLKSWAGEN | Touareg | 4.2 | 2008-2009 (2 pin holes at top of backplate) | Oś przód |
VOLKSWAGEN | Touareg | 3.0 TD | 2010-2017 (2 pin holes at top of backplate) | Oś przód |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.