EBC Brakes DP485 - Zestaw klocków hamulcowych seria ULTIMAX2
DP485
250,00 zł brutto
203,25 zł netto
203,25 zł netto
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
OPIS
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu – już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.
DANE TECHNICZNE
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu – już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary Klocka A: 108 x 49 x 18mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Przód
Marka | Model | Silnik | Rocznik | Oś |
---|---|---|---|---|
AUTOBIANCHI | Y10 | 1.0 | 85-93 | Oś przód |
AUTOBIANCHI | Y10 | 1.1 | 89-96 | Oś przód |
FIAT | 131 | 1.4 | 82-83 | Oś przód |
FIAT | 131 | 1.6 | 82-84 | Oś przód |
FIAT | 131 | 2.0 | 82-84 | Oś przód |
FIAT | 131 | 2.0 TC | 82-84 | Oś przód |
FIAT | Panda | 0.7 | 83-92 | Oś przód |
FIAT | Panda | 0.8 | 83-92 | Oś przód |
FIAT | Panda | 0.9 | 83-92 | Oś przód |
FIAT | Panda | 1.0 | 83-92 | Oś przód |
FIAT | Panda | 1.0 | 86-97 (Selecta) | Oś przód |
FIAT | Panda | 1.0 | 91-97 | Oś przód |
FIAT | Panda | 1.1 | 91-2003 | Oś przód |
FIAT | Panda | 1.1 | 91-2000 (Selecta) | Oś przód |
FIAT | Panda | 1.3 D | 86-93 | Oś przód |
FIAT | Regata | 1.3 | 84-90 | Oś przód |
FIAT | Regata | 1.5 | 84-90 | Oś przód |
FIAT | Regata | 1.6 | 84-90 | Oś przód |
FIAT | Regata | 1.6 (100KM) | 84-90 (Super) | Oś przód |
FIAT | Regata | 1.7 D | 84-90 | Oś przód |
FIAT | Regata | 1.9 D | 84-90 | Oś przód |
FIAT | Regata | 1.9 TD | 84-90 | Oś przód |
FIAT | Ritmo | 1.1 | 83-87 | Oś przód |
FIAT | Ritmo | 1.3 | 83-87 | Oś przód |
FIAT | Ritmo | 1.5 | 83-87 | Oś przód |
FIAT | Ritmo | 1.6 | 83-87 | Oś przód |
FIAT | Strada | 1.1 | 83-87 | Oś przód |
FIAT | Strada | 1.3 | 83-87 | Oś przód |
FIAT | Strada | 1.5 | 83-87 | Oś przód |
FIAT | Strada | 1.6 | 83-87 | Oś przód |
FIAT | Uno | 0.9 | 83-93 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.0 | 83-92 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.0 | 93-95 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.1 | 83-92 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.1 | 92-95 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.3 | 83-89 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.3 | 92-95 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.4 | 89-92 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.4 | 92-95 | Oś przód |
FIAT | Uno | 1.7 D | 84-89 | Oś przód |
FIAT COMMERCIAL | Panda Van | 1.0 | 86-93 | Oś przód |
FIAT COMMERCIAL | Uno Van | 1.0 | 83-92 | Oś przód |
FIAT COMMERCIAL | Uno Van | 1.0 | 93-95 | Oś przód |
INNOCENTI | Mille Clip | 1.0 | 94-98 | Oś przód |
INNOCENTI | Mille Clip | 1.4 | 94-98 | Oś przód |
LANCIA | Y10 | 1.0 | 85-89 | Oś przód |
LANCIA | Y10 | 1.1 | 89-95 (4WD) | Oś przód |
LANCIA | Y10 | 1.1 | 85-89 | Oś przód |
SEAT | Ibiza (021A) | 0.9 | 83-93 | Oś przód |
SEAT | Ibiza (021A) | 1.2 | 83-93 | Oś przód |
SEAT | Ibiza (021A) | 1.5 | 83-93 | Oś przód |
SEAT | Ibiza (021A) | 1.5 SXi (100KM) | 90-93 | Oś przód |
SEAT | Ibiza (021A) | 1.7 | 90-93 | Oś przód |
SEAT | Ibiza (021A) | 1.7 D | 83-93 | Oś przód |
SEAT | Malaga | 1.5 | 86-93 | Oś przód |
SEAT | Malaga | 1.7 D | 85-93 | Oś przód |
SEAT | Marbella | 0.8 | 87-93 | Oś przód |
SEAT | Marbella | 0.9 | 87-93 | Oś przód |
SEAT | Panda | 0.9 | 82-86 | Oś przód |
SEAT | Ronda | 1.2 | 84-87 | Oś przód |
SEAT | Ronda | 1.5 | 84-87 | Oś przód |
SEAT | Ronda | 1.6 | 83-85 | Oś przód |
SEAT | 131 | 1.6 | 82-83 | Oś przód |
SEAT | 131 | 2.0 | 82-83 | Oś przód |
SEAT | 131 | 2.4 D | 82-83 | Oś przód |
SEAT COMMERCIAL | Terra | 0.9 | 87-96 | Oś przód |
SEAT COMMERCIAL | Terra | 1.3 D | 87-96 | Oś przód |
SEAT COMMERCIAL | Terra | 1.4 D | 87-96 | Oś przód |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.