EBC Brakes DP546 - Zestaw klocków hamulcowych seria ULTIMAX2
DP546
243,20 zł
Brutto
Zapytaj o termin realizacji!
100% bezpieczne płatności
OPIS
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu – już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.
DANE TECHNICZNE
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu – już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary Klocka A: 105 x 65 x 18mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Przód
Marka | Model | Silnik | Rocznik | Oś |
---|---|---|---|---|
ALPINE | A310 | 2.7 | 81-85 | Oś przód |
ALPINE | A310 | 2.9 | 82-85 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 1.8 | 81-86 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.0 | 79-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.0 | 81-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 (Estate) | 2.0 | 81-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.2 | 80-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.2 | 81-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 (Estate) | 2.2 | 81-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.2 Turbo | 79-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.8 | 79-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.3 D | 80-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.3 D | 81-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 (Estate) | 2.3 D | 81-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.5 D | 80-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.5 D | 81-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 (Estate) | 2.5 D | 81-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 505 | 2.5 TD | 79-92 | Oś przód |
PEUGEOT | 604 | 2.7 | 77-83 | Oś przód |
PEUGEOT | 604 | 2.8 | 83-86 | Oś przód |
RENAULT | Alpine (A310) | 2.7 | 81-85 | Oś przód |
RENAULT | Alpine (A310) | 2.9 | 82-85 | Oś przód |
RENAULT | 5 | 1.4 Turbo | 80-84 (Mid Engined) | Oś przód |
TALBOT | Tagora | 2.2 | 81-84 | Oś przód |
TALBOT | Tagora | 2.7 | 81-84 | Oś przód |
ALPINE | A310 | 2.7 | 81-85 | Oś tył |
ALPINE | A310 | 2.9 | 82-85 | Oś tył |
RENAULT | Alpine (A310) | 2.7 | 81-85 | Oś tył |
RENAULT | Alpine (A310) | 2.9 | 82-85 | Oś tył |
RENAULT | 5 | 1.4 Turbo | 80-84 (Mid Engined) | Oś tył |
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.