Milltek Large-bore Downpipe and De-cat New Mini Mk3 (F56) Cooper 1.5T SSXM420 SKU: SSXM420 Price 2,990.50 zł For fitment with the OEM cat-back exhaust and requires a Stage 2 ECU remap
MILLTEK Large Bore Downpipe and Hi-Flow Sports Cat New Mini Mk3 (F55) Mini Cooper S 2.0 Turbo - 5 Door Hatch (UK and... SKU: SSXM450 Price 6,019.12 zł 200 Cell High Flow Sports Cat - Fits to Milltek Sport Cat Back Only - Requires Stage 2 ECU Software
Milltek Cat-back Mini (F56) Cooper S 2.0T (UK and EU) z GPF SSXM446 SKU: SSXM446 Price 5,501.77 zł GPF Back z Cerakote GT-90 końcówki - zatwierdzenie EC
Milltek Cat-back Mini (F56) Cooper S 2.0T (UK and EU) z GPF SSXM447 SKU: SSXM447 Price 6,175.92 zł GPF Back z Titanium GT-90 końcówki - zatwierdzenie EC
Milltek Cat-back Mini (F56) Cooper S 2.0T (UK and EU) z GPF SSXM448 SKU: SSXM448 Price 6,613.00 zł GPF Back z Burnt Titanium GT-90 końcówki - zatwierdzenie EC
Milltek Cat-back Mini (F56) Cooper S 2.0T (UK and EU) z GPF SSXM449 SKU: SSXM449 Price 5,627.14 zł GPF Back z Carbon JET-90 końcówki - zatwierdzenie EC
Milltek Downpipe Mini F56 Cooper S 2.0T UK and EU z GPF SSXM452 SKU: SSXM452 Price 2,811.48 zł Decat Downpipe - pasuje to Milltek Sport Cat Back tylko
Milltek Downpipe Mini F56 Cooper S 2.0T UK and EU z GPF SSXM453 SKU: SSXM453 Price 2,813.08 zł Decat Downpipe - pasuje to OE Cat Back tylko
Milltek Cat-back Mini (F56) Cooper S 2.0T (UK and EU) z GPF SSXM454 SKU: SSXM454 Price 5,938.68 zł Usunięcie GPF - Non-Resonated (głośniejszy) z Carbon JET-90 końcówki (wymaga ECU Remap)
Milltek Cat-back Mini (F56) Cooper S 2.0T (UK and EU) z GPF SSXM455 SKU: SSXM455 Price 5,396.04 zł Usunięcie GPF - Non-Resonated (głośniejszy) z Polerowane GT-90 końcówki (wymaga ECU Remap)
Milltek Cat-back Mini (F56) Cooper S 2.0T (UK and EU) z GPF SSXM456 SKU: SSXM456 Price 5,813.31 zł Usunięcie GPF - Non-Resonated (głośniejszy) z Czarne GT-90 końcówki (wymaga ECU Remap)
Milltek Cat-back Mini (F56) Cooper S 2.0T (UK and EU) z GPF SSXM457 SKU: SSXM457 Price 6,487.46 zł Usunięcie GPF - Non-Resonated (głośniejszy) z Titanium GT-90 końcówki (wymaga ECU Remap)