Milltek Downpipe De-cat Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD086 SKU: SSXFD086 Cena 3 298,15 zł Do użytku na torze tylko. Musi być zastosowany z Milltek Sport cat-back system wymaga Stage 2 ECU remap
Milltek Turbo-back De-cat Ford Focus MK2 RS 2.5T SSXFD087 SKU: SSXFD087 Cena 8 057,99 zł Non-resonated (głośniejszy). Do użytku na torze tylko. Musi być zastosowany z Milltek Sport cat-back system wymaga Stage 2 ECU remap
MILLTEK Cat-back Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD343 SKU: SSXFD343 Cena 7 612,77 zł Resonated (quieter) with GT-115 Burnt Titanium Trims
MILLTEK Cat-back Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD339 SKU: SSXFD339 Cena 6 642,25 zł Non-resonated (louder) - Titanium GT-115 Trims
MILLTEK Cat-back Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD338 SKU: SSXFD338 Cena 6 306,61 zł Non-resonated (louder) - Carbon Jet-115 Trims
MILLTEK Cat-back Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD340 SKU: SSXFD340 Cena 6 951,79 zł Non-resonated (louder) - Burnt Titanium GT-115 Trims
Milltek Cat-back Ford Focus MK2 RS 2.5T SSXFD342 SKU: SSXFD342 Cena 7 303,23 zł Fits to OE OPF/GPF Back System include OPF/GPF Bypass - Requires Stage 2 ECU Software
Milltek Cat-back Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD191 SKU: SSXFD191 Cena 5 104,25 zł Race Cat Back Non Res z DTM z polerowanym wykończeniem
Milltek Turbo-back De-cat Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD088 SKU: SSXFD088 Cena 8 718,97 zł Resonated (cichszy). Do użytku na torze tylko. Musi być zastosowany z Milltek Sport cat-back system wymaga Stage 2 ECU remap
Milltek Turbo-back Cat Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD071 SKU: SSXFD071 Cena 12 113,91 zł Resonated (cichszy). wymaga Stage 2 ECU remap
Milltek Downpipe Sports Cat Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD082 SKU: SSXFD082 Cena 8 409,60 zł EC Type-Zatwierdzone. Musi być zastosowany z Milltek Sport cat-back system
Milltek Turbo-back Cat Ford Focus MK2 RS 2.5T 305PS SSXFD069 SKU: SSXFD069 Cena 11 452,94 zł Non-resonated (głośniejszy). wymaga Stage 2 ECU remap